Het gaat hier wel om de 1:10 versie he... Zit nog al een prijsverschil tussen brushed of brushless...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
het klinkt misschien een beetje vervelend maar even kalibreren? Voor de rest kan je even langs een modelbouwzaak gaan, die kunnen je vaak verder helpen.
kapot binnen werk is geen helaas geen officiele garantie. Maar als t motortje blijft trillen zal er wel een tandje van de vertanding afzijn in de servo.En zal er een nieuw tantwieldje in moeten
of je hebt de servosaver te strak staan.
heb je hem al geïnstalleerd? Het kan zijn dat als de servo iets weerstand heeft dat hij stopt.
Tja dan kan ik ook niet echt iets verzinnen. Maar blijft hij zoemen of slaat hij ook echt een paar graden uit? Het kan ook zijn dat hij gewoon iets te scherp is afgesteld.
Anders misschien toch even langs de winkel
Hallo
Weet iemand toevallig een goede nederlandse website waar veel onderdelen, hop ups, accu's etc. te vinden zijn?
Danku
Gr. Kevin![]()
ik denk dat je een andere thetoys bedoelde.... want waar ik uitkom kan je alleen iets andere speeltjes krijgen......![]()
ik denk dat je een andere thetoys bedoelde.... want waar ik uitkom kan je alleen iets andere speeltjes krijgen......![]()