Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

Iemand ervaring met een savox of hitec servo in de Rustler? Ik heb er vandaag weer ff mee gereden maar vind de draaicirkel met de standaard servo echt groot.

Andere servo geeft geen verschil.

De enigste oplossing is een grotere servo arm monteren.
Vergeet dan wel niet dat je kracht verliest.

Hij vind de draaicirkel van zijn auto veel te groot, dus moet ie scherper sturen, dus moet de servo meer uitslag hebben of een grotere servoarm steken ;)

vind de draaicirkel te groot, dus wil hij krapper kunnen sturen, dus moet de stuuruitslag groter. ( begrijp je het nog ;-) )

;-) zoals hierboven dus

ik heb de bron van het leven binnen, een lipo!!
en lader enzovoorts...

Haha, terwijl jij je bron van leven binnen hebt gekregen is die van mij kreupel geworden en ligt op de intensive care aan de hartbewaking, linkervoorpoot zwaar beschadigd en verschillende fracturen en ontwrichtingen...

Vanaag 8 HPI Scorch 6 spokes, 4 pro line dirt paws en 4 dirt works, desert rat body binnen gekregen. Moest nog wel 30 Euro aftikken bij de postbode, dus uiteindelijk niet zoveel goedkoper uit als ik Nederland. Besteld bij RC planet. Is dit een online shop waar jullie ervarin mee hebben?

Kap is overigens al in general-lee oranje gespoten en vooral met de dirt paws eronder ziet dat er heel vetjes uit. Zal morgen wel ff piccie posten.

ik heb daar ook wel eens besteld, geen problemen mee gehad en snel binnen. Ook geen tax maar het was dan volgen mij ook niet meer dan 22 eu.

Besteld bij RC planet. Is dit een online shop waar jullie ervarin mee hebben?
Yup, ze zijn over het algemeen best duur. Als ik me niet vergis zijn de verzendkosten ook best aardig (duur) vergeleken met andere shops. Ik had destijds ook extra douane kosten plus het duurde lang. Persoonlijk bestel ik daar niets meer. Ga liever naar TowerHobbies of AmainHobbies of etc ... .

Back