Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

ik zit aan een slash body te denke. weet iemand of de kap over de rpm bumper geen gaat?

ik zit aan een slash body te denke. weet iemand of de kap over de rpm bumper geen gaat?

Nou ik heb ff voor je gekeken het past makkelijk over de voor bumper,en valt zelfs nog over een heel deel van de wheelybar

Je komt wel in de problemen met de wielbasis

Ik praat wel over een 1/10 body.

gr

Nou ik heb ff voor je gekeken het past makkelijk over de voor bumper,en valt zelfs nog over een heel deel van de wheelybar

Je komt wel in de problemen met de wielbasis

Ik praat wel over een 1/10 body.

gr

Oke dat wordt het hem niet. dan misschien een baja bug body

heb je al gezocht naar de afmeetingen tussen de slash(baja kap) en de rustler kap?
iemand wou het ook doen alleen is de slash kap 10-20 cm te breed.

heb je al gezocht naar de afmeetingen tussen de slash(baja kap) en de rustler kap?
iemand wou het ook doen alleen is de slash kap 10-20 cm te breed.

Ja dat was ik ook net achter gekomen. dan moet ik er slash bumpers op zetten. maar ik ga denk gewoon voor de VW baja bug body. heb zat foto´s gezien van een rustler met die kap:D

nou die kap is ong. de grootte van de slash body, deze is van deel 1 rustler topic:
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer de Traxxas 4x4 eens, volgens mij passen die. Heb zelf die van de Jato gehad en die waren ook stukken beter dan de standaard Rustler. Bovendien zijn beide alternatieven stukken goedkoper dan stalen versies.

Oke! Die van de jato passen er gewoon op? Elke keer als ik op 3s lipos rijd en strakke bochten maak, komt er zoveel druk op dat ik wel een aandrijfas breek

thnx voor de tip!

Voor mijn Hpi Bullet had ik ooit Hitec 945MG servo's gekocht.
Aangezien ik er toch bijna niet meer rij heb ik deze servo in de Rustler gezet.

De draaicirkel is heel wat kleiner nu en de auto stuurt ook sneller.

Weet iemand waar ik goede offroad banden met wielen kan kopen? Het liefst gewoon in Nederland ivm de snelle levertijd.
Ik heb er nu Anaconda's onder, maar rij het liefst offroad.

Ik hoor graag van jullie.

Back