Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

voor echt alleen maar off-road?
dan denk ik de proline dirt paws.
als je helft on-road en helft off-road wilt, dan de proline dirt hawgs of proline dirt works.

deze kun je krijgen bij toemen.nl of pkracing.nl.

Helaas kunnen wij geen winkelwagen voor u aanmaken.

Wij kunnen geen winkelwagen voor u aanmaken.
Dit kan 2 oorzaken hebben.

1. U gebruikt een verouderde link. Roep de pagina opnieuw op.

Pagina opnieuw oproepen

2. Uw browser accepteert geen cookies. Activeer in uw browser de toepassing van cookies en probeer het opnieuw. Wilt u bestellen zonder gebruik te maken van cookies, klik dan op onderstaande link:

Verder zonder cookies

Heeft u vragen? Stuur dan een mail naar webmaster@conrad.nl

Afgelopen weekend de proline dirt works wat uitgebreider getest en echt super bandjes op zowat elk oppervlak. Slijtage op asfalt vind ik ook meevallen ondanks de zachte compound omdat de band zo plakt dat hij bijna niet slipt/glijdt.

Dirt paws blijven op losse ondergrond beter, maar die zijn eigenlijk nergens anders voor geschikt dus denk dat die ff in de kast blijven staan.

Heb Stampede VXL banden achterop zitten. Zijn wat groter en breder waardoor de bochtengrip toeneemt. Met 23 / 86 op 2S liPo trek ik de straatstenen uit de straat, maak wheelies en kan donuts op het gras draaien 8)

Aandrijfassen hebben het wel wat zwaarder vanwege de grotere diameter. Mochten ze te snel kapot gaan (< 20 LiPo's) wordt de eerste stap metalen output yokes:
TRA4628X Drive Yokes Steel (2) [TRA4628X] - $14.99 : LiquidRC.com , No Bull world wide shipping

Differential Output - Yokes - Hardened Steel - TRX4628X - Rustler XL5 / VXL - Toemen Modelbouw

3351-Differential_Output_-_Yokes_-_Hardened_Steel.jpg

Het lijkt mij dat he het dan beter meteen goed kan doen en mip ccvd's kunt kopen. Nooit, of iig voor een lange tijd, geen gekloot meer met asjes.

Ik heb ze allebei gehad en vond de traxxas output joints niet slijtvast.

ik heb een vraag ik heb het idee dat mijn rustler de helft van zijn snelheid niet haalt
ik rij met een 4600 8,4 v accu nihm natuurlijk hij staat op sport mode maar hij haalt echt de 35 mph niet

De 35 Mph wordt door Traxxas volgens mij ook meer gehaald onder invloed van vertanding en andere invloeden.

Ruud

Back