Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vandaag ook weeral eens wat spulletjes aangekregen se.

pinion 23 tanden en spur 83, rijdt zeer goed moet ik zeggen.

En ook de shocktowers gedeeltelijk vervangen in aluminum, het carbon gedeelte heb ik achterwege gelaten.

Zit er carbon op een Rustler dan? :confused:

Wat voor temperaturen heb je als je die set-up van 23-83 rijd? Zelf moet ik nog 21-83 testen maar 23-83 helpt al een heel stuk met de temperaturen!! Ik haalde met de standaard 25t de 90 graden...8O

zal toch een grote baan moeten zijn:o

Ik heb geen flauw idee maar ik denk dat een 1/10 normaal is voor een track?

De onderdelen van integy waren niet 100% alu. enkel het stuk waar de kap op hangt, het andere onderdeel van de shocktowers is in carbon, ik heb het originele aangepast zodat de alu goed paste.

Temperatuur is gemeten op 75 graden , dit tijdens speedrun.
Ik kan nu makkelijk men 2 batterijen klink achteréén leeg rijden (toch een 45 minuten).

Met de rustler op een parcours is moeilijk denk ik, de wagen is niet makkelijk onder controle te houden hé, als je een groot parcour hebt is er natuurlijk geen probleem.

@ dikke hond : PIN type banden doen het blijkbaar erg goed op dergelijke banen.
Rustler op een baan, hij is er niet voor gemaakt maar met de juiste afstelling zal hij best aardig rond te krijgen zijn.

halowa,ik verkoop mijn rustler vxl,hij staat hier op de site,

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
*Op last van robert verwijderd*

De kwaliteit is nog niet final, maar moet zo gaan dus hierbij alvast een filmpje van onze eigen dikke hond!!

HAHAHAHAHHAA FUCKING MEESTERLIJK!!!! :rolling:

Dikke 100 punten voor onze Nard, ik heb me reuze vermaakt op die heerlijke dag waar ik een mooie rode nek aan over heb gehouden!!

Muchas gracias senor!

Ik was ook verkleurd in de nek zei de meid, helemaal niets van gemerkt, lol.

Ik heb me ook zeer vermaakt en de baanhulp van onze BMXers was zeeer welkom!

De hulp van de BMX luitjes ben ik nog steeds zeer blij mee anders had ik nu nog in bed gelegen van vermoeidheid... ;)
En dat met de MERV's word helemaal een feestje aangezien de mijne te weinig power heeft 8O

Ziet er leuk uit daar "dikke" !! helaas kon ik niet mee (werken) Volgende keer wil ik toch wel van de partij zijn...

Wat voor een accus reed jij in dit filmpje?

Yep, ik reed op 2S 40C 5000 Mah van Bionic! Ik reed trouwens lang niet vol gas bij die grote bult... Half gas is eigelijk genoeg!
Bij vol gas kan ik um gaan uitgraven in de volgende bult denk ik ;)

Even nieuw filmpje online gezet, hopelijk is deze wat betere quali en bij de vorige was een zinnetje weggevallen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back