Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Check anders het verschil op youtube. Zou zonde zijn als je na een paar maanden de rustler in de hoek zet of vervolgens voor een conversie gaat. Denk dat iedereen op dit forum ook een vxl heeft of heeft gehad.

Denk er goed over na!

Ik kan er lang over nadenken, maar het is of een fotocamera of een auto, en de vxl is duurder dan de camera, en dan kan ik beter voor de camera gaan.

En als het een paar maanden duurt heb ik genoeg tijd om een mooi brushless systeem te kopen. Jullie horen het vanzelf wel binnenkort

Tja, koop geen halve dingen zeg ik maar altijd. Dadelijk heb je een auto die je toch net niet wilt en een camera terwijl je liever toch die iets duurdere had.

Ben zelf met een XL-5 begonnen (mijn eerste echte RC auto). Na 3 weken verkocht en een VXL gehaald omdat ik de snelheid al moe was. Aangezien jij al ervaring hebt (ga ik vanuit gezien het aantal posts van jou) zul je het nog sneller moe zijn. Bovendien is niet alleen de motor/esc het verschil tussen de XL-5 en VXL. Er komen ook nog andere dingen bij kijken.

Inderdaad het is een eigenschap van de mens, keuzes gaan maken terwijl ze beter even geduld hebben en iets volledig naar hun zin kopen :)

Ikzelf ben ook aant rondzien voor een nieuwe wagen, ik was heel overtuigd van een Traxxas slash 4x4... totdat ik verschillende andere wagens bezien heb en het verschil ervan ervaren heb...

Niet dat de Traxxas slecht is, maar ik vrees een beetje dat ik spijt ga krijgen na een tijd om bvb niet voor de HPI Vorza, Asso, Xray of zo te gaan...

Is het een nieuwe of je eerste? Als het je eerste is zou ik niet al te duur beginnen. Als je de hobby niet leuk vind kost het je flink wat $$. Of anders 2de hands gaan zoeken, ook heel veel mooie spullen te koop. Ik zelf koop alleen nog maar 2de hands vanwege de kosten. Het is de helft goedkoper en net zo goed.

Tja, koop geen halve dingen zeg ik maar altijd. Dadelijk heb je een auto die je toch net niet wilt en een camera terwijl je liever toch die iets duurdere had.

Ben zelf met een XL-5 begonnen (mijn eerste echte RC auto). Na 3 weken verkocht en een VXL gehaald omdat ik de snelheid al moe was. Aangezien jij al ervaring hebt (ga ik vanuit gezien het aantal posts van jou) zul je het nog sneller moe zijn. Bovendien is niet alleen de motor/esc het verschil tussen de XL-5 en VXL. Er komen ook nog andere dingen bij kijken.

Hoe bedoel je ervaring ? Ervaring met rc auto's ?
Ik heb nog nooit een rc auto gehad.

En ik denk dat ik later nog een VXL setje kan kopen.

Ik heb nu weer een andere gezien dus ik open maar even een nieuw topic

Laatst bewerkt door een moderator:
gekrasht

Ben vanmiddag weer gaan rijden met mn rustler, het onderdeeltje was binnen en heb het gelijk gemonteerd.En na effe gereden te hebben,heb ik geprobeerd om hem volgas te laten rijden(vliegtuig)na 2 keer proberen is het me nog niet gelukt de 3 keer reed ik met zon 100kmpu doordat de wielen van de grond kwamen(kon niet sturen in een fractie van een seconde frontaal tegen een prullen bak.......en een knal zohard:(de schade is GIGAntischemaar wel herstelbaar het kunstof chassis is nog wel recht........PS.Kokam 3600mah 30C 3cell:(:(:(:cool:

Ben vanmiddag weer gaan rijden met mn rustler, het onderdeeltje was binnen en heb het gelijk gemonteerd.En na effe gereden te hebben,heb ik geprobeerd om hem volgas te laten rijden(vliegtuig)na 2 keer proberen is het me nog niet gelukt de 3 keer reed ik met zon 100kmpu doordat de wielen van de grond kwamen(kon niet sturen in een fractie van een seconde frontaal tegen een prullen bak.......en een knal zohard:(de schade is GIGAntischemaar wel herstelbaar het kunstof chassis is nog wel recht........PS.Kokam 3600mah 30C 3cell:(:(:(:cool:

Whehehe :mrgreen: Klinkt grappig hoe je het verteld, maar zal minder leuk zijn voor jou natuurlijk... Heb je er misschien een foto van?

Hoop dat er geen flitspaal stond daar.....100 km!!!:confused:

Jammer dat je zoveel schade hebt. Succes met het oplappen;)

100KMPH vraagt om een filmpje aangezien dat wel echt ziek snel is. Al helemaal met normale banden.
Sowieso willen we pics van de schade zien ;)

100kmph is wel heeel veel hoor het lijkt misschien zo snel maar eigelijk is het niet zo snel, had dat ook toen ik voor het eerst een speed meter erop had..
of heb je 100kmph gemeten?
kan er van mee spreken dat die paaltje soms goed in de weg kunnen staan:rolleyes:

heb effe geen camera tot mijn beschikking...maar het was volgens mijn gevoel wel echt zeker minimaal 100 had de esc op zn alle snelste mode afgesteld met het rijzende deuntje en het lampje op groen en er een kokam lipo in zitten en was bijna op top snelheid dus lijkt me wel te kloppen:(:cool:

misschien kan mixit wel een foto voor je maken. Hij gaat toch binnenkort een fototoestel kopen. Of ging hij nou een stampede kopen, of toch een rustler of toch iets anders....

Sorry voor mijn bericht.

Ernstige foto's van ernstige schade

het was een groene prullen bak er zit zelfs verf op het chassis van de impact!:(:(
full
full
:(z
full

Laatst bewerkt door een moderator:
gewoon zorgen dat je de ruimte hebt...

Ik ga binnenkort ook mijn Rustler voor de eerste keer uitproberen (wacht nog steeds op de lipo`s)
Maar als ik volgas ga zorg ik toch echt dat er in de wijde omtrek geen prullebak of paal te vinden is!

Maar desalniettemin (kut woord... is het wel 1 woord) balen voor je schade!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back