Ik ben reuze benieuwd hoe lang het duurt voordat het je gaat vervelen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tja, koop geen halve dingen zeg ik maar altijd. Dadelijk heb je een auto die je toch net niet wilt en een camera terwijl je liever toch die iets duurdere had.
Ben zelf met een XL-5 begonnen (mijn eerste echte RC auto). Na 3 weken verkocht en een VXL gehaald omdat ik de snelheid al moe was. Aangezien jij al ervaring hebt (ga ik vanuit gezien het aantal posts van jou) zul je het nog sneller moe zijn. Bovendien is niet alleen de motor/esc het verschil tussen de XL-5 en VXL. Er komen ook nog andere dingen bij kijken.
Ben vanmiddag weer gaan rijden met mn rustler, het onderdeeltje was binnen en heb het gelijk gemonteerd.En na effe gereden te hebben,heb ik geprobeerd om hem volgas te laten rijden(vliegtuig)na 2 keer proberen is het me nog niet gelukt de 3 keer reed ik met zon 100kmpu doordat de wielen van de grond kwamen(kon niet sturen in een fractie van een seconde frontaal tegen een prullen bak.......en een knal zohardde schade is GIGAntischemaar wel herstelbaar het kunstof chassis is nog wel recht........PS.Kokam 3600mah 30C 3cell
![]()