motorsports
Forum veteraan
Gast, jij bent echt eigenwijs en je leest niet. De XO-1 assen zijn 6 millimeter in plaat van 5 millimeter. Dat is een millimeter dikker, dat is dus zo'n 20 procent. Dat zal het buigen wel iets meer tegengaan volgens de wetten die ik bij mechanica onderwezen heb gekregen.
Het is inderdaad een dure upgrade, maar naar mijn idee wel zinvol als je het budget ervoor hebt. Als jij jouw asjes wil blijven afschuren en elke 3 accu's weer uit elkaar wil halen om schoon te maken is dat jouw keuze, maar zeik geen dingen af die je nog niet getest hebt. Het was namelijk maar een ideetje
En dan nog iets over openingen naar beneden. Moet je eens kijken wat je assen doen als je auto doorveert. Het is om het even of ze naar boven of beneden wijzen op het circuit en de assen zijn aan beide kanten open dus van alle kanten kan er zooi in komen.
jij beroept je op je opleiding ik op mijn praktijk ervaringen, voor beide is wat te zeggen, en men kan zelf kiezen of ze het op de goedkope of de duurdere methode willen doen.,mooie keus toch
heeft niks met eigenwijsheid te maken ,like wise

igg oplossingen zijn er wel voor de asjes