Uitverkoop Castle Creations

Als de actie geldig is wil ik ook wel een ESC kopen !

Maar er is 1 probleem...

Als ik kijk naar de ecs die te koop staan zie ik dat die dat ik nodig heb er niet tussen staat Ik de SIDEWINDER 1:10TH 12V SPORT CAR ESC nodig

Zit die er tussen ?

Is er iemand die nog gaat bestellen en die mij er wil bijnemen ?

alvast bedankt, Lexboy

Bestelling geheel correct ge-arriveerd!:) Had twee risico-factoren in m'n order in de vorm van een 1520 en 1717car, maar beide gelukkig geleverd zoals besteld!

Laat ik voorop stellen dat ik als RC-liefhebber ook blij ben met deze sale, maar denken jullie ook niet dat er meer aan de hand is? Ik kan gewoon niet geloven dat er dan weer ergens een flinke doos 1520's in een hoekje wordt gevonden.
In eerste instantie dacht ik echt dat deze sale misschien een of twee dagen zou duren voordat alle clearance motoren uitverkocht zouden zijn, maar dit is dus duidelijk niet het geval. Getuige de hoeveelheid topics op diverse fora moeten er echt al vele honderden 15XX's en 17XX's naar alle hoeken van de wereld zijn gegaan. En wat denk je van de talloze LHshops in de States, die hebben ook echt wel ingeslagen!

Er moet echt meer aan de hand zijn, geen mens gaat na deze sale ooit nog $199 betalen voor een 1515 of 1512. Dus of die hebben ze niet meer of gaan ook in de uitverkoop straks!

En Castle noemt het moving sale. Als je 1000 motoren netjes in een doosje op een paar stellingen legt heb je een kamer nodig van nog geen vijf bij vijf. Een een vierkante meter in Kansas is goekoper dan in Wormerveer denk ik. En het spul verhuizen kan met een bestelbusje!

Wat denken jullie? Statement maken richting toko's als Hobbyking? Naamsbekendheid sterk vergroten? Jarenlang veel te veel winst op de motoren gemaakt? Een knallende ruzie met NEU?
Of hebben ze geld nodig voor Research&Development en kunnen we echt revolutionaire dingen gaan verwachten van ze ?

Ik denk dat het komt door de Aziaten. Kijk voor de gein eens naar de motoren van Leopard Hobby... zowat 1op1 kopieën van CC motoren en dat voor de fractie van de prijs.

Gros van de Amerikanen kan het label "proudly made in the US of A" geen fuck meer interesseren... eerder wat hun portemonnee doet.

pwnd, datzelfde werd gezegd van Feigao motor maar ook die blijven toch wel inferieur aan CC. Ik zeg niet dat Leopard slecht is, heb er verschillende goede dingen over gelezen. Maar om ze direct gelijk te stellen aan CC gaat me wat te snel.

M.b.t. je laatste opmerking zegt mijn eigen ervaring wat anders. Ik had het laatst met een Amerikaan over dingen kopen en hij zei ''als het niet uit de US komt dan koop ik het niet''. Natuurlijk is dit maar 1 persoon en weet niet hoe al die andere miljoenen hamburger eters er over denken, maar ik vond het wel shocking aangezien we dat gevoel hier in NL helemaal niet zo sterk kennen (ik in ieder geval niet).

zoals met bijna alles uit de USA. die amerikanen geilen op hun eigen label
iets aan het gekochte product moet uit de USA komen.

chauvinisme http://nl.wikipedia.org/wiki/Chauvinisme

maarre misschien gaat het wel niet zo goed met castle creations. en moeten ze te veel afschrijven op de vooraden.
je vooraad van vandaag is morgen minder waard.. dus dumpen die handel..

Aan wat ik zo lees hadden ze gewoon een mega stock van deze motoren liggen, en raakten ze ze niet snel genoeg kwijt. En iets in stock houden kost veel geld, zoveel dat het blijkbaar interessanter is om de hele boel aan dumpprijzen te verkopen.

Castle heeft uitleg gegeven over de reden achter deze verkoop.

Bron

Basically we had $10's of thousands of dollars in inventory that wasn't turning over at an acceptable rate. Whatever the cause for the low sales volume, low demand, they weren't made as combos, or lack of information about what they could be run with, we would rather put those dollars into something that will turn over quicker and have in stock something that is in higher demand.

The reason for the mistake on the 1520 quantities was lack of coordination between departments before the sale and me being a little trigger happy. As you can see with the hiccups with the 1717 and the 1512's in 1520 boxes, some things just didn't go the way we had hoped. With the 1520's, I saw in QuickBooks (the program we use to invoice and ship items) that there were less than 20 in stock; so I had the webmaster pull them from the site right then and there because I wanted to have a few spares for mistakes or out of box failures.

It turns out that there were a few hundred more that had not been turned from MySys (the program we use for inventory). Items have to be moved from MySys to QuickBooks to be processed for orders or repairs. I didn't have access to MySys, so I didn't know how many 1520's we actually had. I acted a little too quickly without checking the proper system. (In the old building I could just trot over to the warehouse and check, but that's a loooong walk in the new building :smile: ) I would have rather have pulled them and put them back up, than to have dozens of people order a 1520 and have to tell them it had to be canceled.

So there really was no ulterior motive, nothing dubious or any deeper reasons for this sale. We simply had a lot of motors overstocked and wanted to put those dollars into something more useful. We just kind of tripped over our own feet a couple of times during the process. :tongue:

Thomas Porfert
Castle Tech Support

jep klassiek gevalletje van veel producten met een hoge aanschaf prijs.
dus blijft het lang liggen in de eigen vooraad. daar moet het bedrijf dan weer te veel op afschrijven.
dus maar snel de vooraad reduceren d.m.v. een sale

Was een beetje als grapje bedoeld ;) Het is zeker een goede motor maar hij zou mooier staan in een volledig alu wagen of in een serieus strakke truggy.

Nu ben ik in het bezit van de 1512 maar het geld voor de regelaar zit er even niet in.

Iemand ervaring met de vxl regelaar ism deze 1512.
Vplgens de specificaties van de vxl regelaar zou het moeten kunnen.

Waar wil je hem in gebruiken? Voor een 1/10 kan het waarschijnlijk wel/net, maar 1/8 zou ik niet proberen. Een MMP is een leuke regelaar voor deze motor, of natuurlijk de iets duurdere MMM / RX8.

Zo heb mijn bestelling eindelijk binnen, helaas ook een extra premie van de blauwe brigade. Misselijk wordt daar ik van ...... blijft nog steeds een goede prijs vergeleken met de normale prijs. Maar moet er dan wel bij zeggen dat als de actie er niet was geweest, ik de 1512 niet besteld zou hebben. Al met al wel een blij man ;)

van de week een 3e bestelling binnen weer een 1717 heli K U T
en

ipv een 1600 een 1800 1,5 Turns gaat lekker daar bij CC

Moet maar eens gaan mailen!!!

Wat voor oplossinge zijn er aan jullie geboden voor de levering van de verkeerde motoren??

Ik krijg net dit antwoord op mijn mail waarin ik aangeef dat ik van de 11 motoren die ik besteld heb 3 verkeerde heb gekregen.

Hi Ronald,

I will be sending you the correct motors. Thanks for your patience

Dena

best raar niet????

Wat voor oplossinge zijn er aan jullie geboden voor de levering van de verkeerde motoren??

Ik krijg net dit antwoord op mijn mail waarin ik aangeef dat ik van de 11 motoren die ik besteld heb 3 verkeerde heb gekregen.

Hi Ronald,

I will be sending you the correct motors. Thanks for your patience

Dena

best raar niet????

En de huidige motoren dan...

Ik was aan het klagen over CC maar ik trek bij deze alle klachten in hoor!!!

Net een nieuwe invoice van CC gekregen met allemaal nullen er op!!

Er worden 3 nieuwe motoren opgestuurd 2x 1717 car en 1x een 1520 1600kv en mag de verkeerd geleverde motoren houden!!!!!!!!!!

:worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship:

Back