Wie o wie gaat er nog wat bestellen? Anders zou ik graag willen mee bestellen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik post eigenlijk nooit op op RCM, maar lees daar wel zo nu en dan. Het topic daar over de sale was deels de inspiratie voor mijn vragen. Volgens mij heb ik nog wel een accountje, ik zal het er straks even vragen. Al lijkt het me sterk dat de mensen van CC er inhoudelijk op in gaan....
Heb het even op RCM gepost, knuppel in het hoenderhok wellicht?
Gelukkig is mijn bestelling al onderweg, nu maar hopen dat ik geen (omruil)service nodig heb!![]()
DH, FYI : die deal is niet extreem goed of zo, niet zoals de motoren.
Hmm, het gaat mij vooral om de MM ESC voor in de MERV.
Invergelijking met een MMP of SW is dit de smalste. De VXl (Rustler) is nu voldoende. Dus mocht iemand nog een bestelling doen, dan kunnen we de bijkomende kosten delen!
En je kunt het ook vinden bij het rekenvoorbeeld op deze paginaLet op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekent u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.