Uitverkoop Castle Creations

Heb het even op RCM gepost, knuppel in het hoenderhok wellicht?
Gelukkig is mijn bestelling al onderweg, nu maar hopen dat ik geen (omruil)service nodig heb!;)

Net je post daar gelezen, ziet er goed uit.

DH, FYI : die deal is niet extreem goed of zo, niet zoals de motoren.

Ik post eigenlijk nooit op op RCM, maar lees daar wel zo nu en dan. Het topic daar over de sale was deels de inspiratie voor mijn vragen. Volgens mij heb ik nog wel een accountje, ik zal het er straks even vragen. Al lijkt het me sterk dat de mensen van CC er inhoudelijk op in gaan....

Las je post net. Als veel mensen aandacht aan die post besteden moeten ze er bijna wel op reageren, anders komt het ook een beetje stom over van hun imo.

Edit:

Heb er net toch maar twee besteld, een 1518 en een 1520.
We zien wel wat we ermee gaan doen en welke het beste werkt in de mbx6t.

Laatst bewerkt:
Heb het even op RCM gepost, knuppel in het hoenderhok wellicht?
Gelukkig is mijn bestelling al onderweg, nu maar hopen dat ik geen (omruil)service nodig heb!;)

Thomas reageerd wel snel op je mail
Maar of je van zijn antwoord veel wijzer word:rolling:

DH, FYI : die deal is niet extreem goed of zo, niet zoals de motoren.

Hmm, het gaat mij vooral om de MM ESC voor in de MERV.
Invergelijking met een MMP of SW is dit de smalste. De VXl (Rustler) is nu voldoende. Dus mocht iemand nog een bestelling doen, dan kunnen we de bijkomende kosten delen!

Laatst bewerkt:
Even een kleine noob vraag, vandaag mijn 1512 binnen gekregen en wat mij opvalt is dat deze bij het (handmatig) draaien van de as weerstand biedt.

Dit hebben mijn ezrun 9t en vxl niet deze kan ik met de hand ronddraaien zonder weerstand te voelen.
Het voelt als of het de aantrekking van de magneten zijn maar ik wil graag horen dat dit normaal is voor deze motor.

Er waren volgens mij verschillende in dit topic die wilde bestellen maar niet besteld hebben. PB hun ff ;)

Ik zou nog wel een 1518 willen bestellen, waarom weet ik niet.

Yup, heb ze vandaag binnengekregen. Moest wel even 37.39 euro bij betalen.

37.39 - 12.50 = 24.89
24.89 / 19% * 100% = 131 euro
Ik had een 1520 van $65 en een 1717 van $70, dat is samen $135 / 101 euro!
Heb echter $40 betaald aan shipping wat 30 euro is.
101+30 = 131 euro = conclusie : de faggots van de belasting tellen de BTW ook over de shipping kosten!

Onderaan de tabel van de door jouw gelinkte pagina staat:
Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekent u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
En je kunt het ook vinden bij het rekenvoorbeeld op deze pagina ;)

Vind het zelf ook vaag hoor... Maar het is de standaard procedure jammer genoeg.

Laatst bewerkt:
Thanks, weer wat geleerd. Heb ik het altijd fout onthouden :(

ps. Ik vind het eigenlijk onzin want wat voor een waarde voegt shipping toe aan een product? Nja zal de belastingdienst scheit aan hebben :)

Laatst bewerkt:
Back