Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kobus moet jij geen spullen voor je baja bestellen of zo? niks beter te doen?

Dat ding van jouw kan je wel in goud kleur spuiten onderhand ;)

:lol: :lol: :lol: :lol: zo stond ik gisteren ook zo'n beetje de hele tijd , dus die paar centen zijn het gewoon waard geweest ;) :D

Speciaal voor onze vriend 18SSSpeeddigger :mrgreen: (van die naam kom je niet meer af)

reviseren-schokbrekers-fg

Voor alle andere, hier kunnen we gezamelijk best wat cellen bestellen. Goed voor de Scalpels en TamTechs enzo. De Elite1500A schijnen het heel goed te doen. En voor $2,50 is het niet teveel :D

CheapBatterypacks.com -- Wholesale RC battery Packs

Verder kan je hier ook pakketten laten maken naar wens, ook met kabel en gewenste plug. Kijk maar en laat maar weten. Een mooie gezamelijk inkoop kan prima natuurlijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor diegene die nog een simpel stuurwiel zendertje met ontvanger te koop heeft, PB me ff, wil de FG MT graag zonder nomadio verkopen

Ik heb nog een standaard HPI zender/ontvanger liggen verkoop gegarandeerd :rolleyes:

Nee, serieus, ik neem hem woensdag wel mee als je hem wil.

van de zomer koop ik wel een scalpel in de uitverkoop :p

Ik weet er nog een te liggen voor € 60,- (helemaal nieuw), jammer, zie net dat ie verkocht is, nog wel een Xray m18, ook heel rap.

Voor alle andere, hier kunnen we gezamelijk best wat cellen bestellen. Goed voor de Scalpels en TamTechs enzo. De Elite1500A schijnen het heel goed te doen. En voor $2,50 is het niet teveel :D

Verder kan je hier ook pakketten laten maken naar wens, ook met kabel en gewenste plug. Kijk maar en laat maar weten. Een mooie gezamelijk inkoop kan prima natuurlijk.

Mmmh, interresting, woensdag maar even kortsluiten................

Speciaal voor onze vriend 18SSSpeeddigger :mrgreen: (van die naam kom je niet meer af)

reviseren-schokbrekers-fg

heb wel intresse in een accupack voor de react , maar begrijp alleen niet waarom sp2700 13 dollr kost en elite 1700 17 dollar :rolleyes:
Wat is wijsheid?

Ook wel interesse in een paar packjes :thumbsup: voor de TA-04

Gefeliciteerd met de Onroad Electro!
Alleen zouden we met scalpel gaan rijden toch, nahja ff abbotje bij Peter en je kan in ieder geval binnen op de baan rijden.

Ook aankomende zomer zullen Junkie en ik wel op de Mach buitenbaan te vinden zijn (toch Junkie?) dat is als je een beetje snelle auto hebt helemaal spectaculair!

@Fritsie:

Gefelici ohnee, gecondoleerd, ga je nog wat terugkopen ook of ........?

Laatst bewerkt:
Alleen zouden we met scalpel gaan rijden toch, nahja ff abbotje bij Peter en je kan in ieder geval binnen op de baan rijden.

Idd, eerst ff oefenen op de baan en later maar een scalpel of iets dergelijks :thumbsup: Eerst maar ff goed over de baan kunnen sturen :(:rolleyes:

Idd, eerst ff oefenen op de baan en later maar een scalpel of iets dergelijks :thumbsup: Eerst maar ff goed over de baan kunnen sturen :(:rolleyes:

Zowieso is het al erg gezellig om (lekker bij de kachel binnen) een beetje te prutsen met van alles en nog wat en onderling een beetje te geinen, en dan op de baan je uit te kunnen leven met ideale lijn, niet omvallen, lapscore verbeteren etc etc :)

Ja een carson attack :lol: ;)

@ burp

misschien meteen alvast maar ff een pack voor de baja :D

ik had iets anders in gedachten maar zeg niks :rolling:
Hoop dat je hem net als Bart voor een knappe prijs kwijt kunt man!

Laatst bewerkt:

Nah, die twee wedstrijden zing ik nog wel met die verrotte VTEC1400's en IB1400's uit. Daarna alles uit elkaar trekken en cel voor cel controleren. De rotte cellen in het archief (zijn toch milieuvriendelijker, daarom doen ze het zo kl0te) en de goede matchen. En uiteraard is er nog LiPo voor de Scalpel.

Ook aankomende zomer zullen Junkie en ik wel op de Mach buitenbaan te vinden zijn (toch Junkie?) dat is als je een beetje snelle auto hebt helemaal spectaculair!

@Fritsie:

Gefelici ohnee, gecondoleerd, ga je nog wat terugkopen ook of ........?
Tsja, op de MACH rijden lijkt me wel fun maar tijd wordt schaarser want het eerste project moet nog begonnen worden en het volgende project meldde zich vandaag aan. Leuk hoor, zo'n nieuw kantoorpand maar het werk komt gewoon aanwaaien. :? :evil: Maar ik zal mijn T1M een beetje opleuken met een brushless 9.5T en ik heb ook nog een (partikel versie van een) HPI RS4 Evo Nitro. :D

@Fritsie: Is het nu de geestelijke druk van je "clubgenoten" of heeft al dat springen je toch enigzins overtuigd (of is het makkelijk dat één gast altijd wel onderdelen bij zich heeft :? ;)).

Ik weet nog een Scalpel met hop-ups te koop die nog maar 40 meter gereden heeft. 8O ;)

@Fritsie: Is het nu de geestelijke druk van je "clubgenoten" of heeft al dat springen je toch enigzins overtuigd (of is het makkelijk dat één gast altijd wel onderdelen bij zich heeft :? ;)).

Ik weet nog een Scalpel met hop-ups te koop die nog maar 40 meter gereden heeft. 8O ;)

geestelijk druk denk ik :D onderdelen heb je bijna niet nodig voor een FG ;)

scalpel 40 meter gereden?

Heb me ook even bezig gehouden met het begin van mijn "spuitcabine".

afzuiging.jpg

afzuiging2.jpg

Dit wordt samen met nog een bergje hout en triplex de afzuigkap, zodat mijn andere spulletjes in de garage gevrijwaard blijven van spuitnevel.

Was wel ff tijdje prutsen en solderen!

Specs:
Afmeting 36cmx36cm
9x 120mm ventilator
0,45A p/stuk maakt samen net ff meer dan 4 ampere, dus mijn mini 12V5A voedinkje kan dit prima trekken.

CFM weet ik niet, is niet te herleiden uit het typenummer van de ventilator.

Ik moet nu dus enkelt nog de behuizing eromheen timmeren, en een stevige voet.
Als ik hem nu aanzet trektie ie zichzelf omver door de zuigkracht :rolling:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back