Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yep, die heeft/had zo'n ding. Badmuts overigens ook (in de tijd dat weinigen nog bigscale reden 8O).volgens mij, zag ik bart ook met zo'n tuit op zijn jerrycan ?
Ik heb een PBTJE HAAR teruggestuurd.@ Sleurhutje je hebt een PBTJE MAN, gr.Dr.Dre-BAJAOFIEL!!!!.
Nee joh, er waren de hele tijd van die mongolen die enorme stofwolken maakten door als leipen heen en weer te scheuren. Hebben we een baan, gaan ze precies op de plek scheuren waar iedereen rustig van zijn koffie probeert te genieten. :evil:@sleurhutje, misschien een paar tapijtvezels teveel ingeademd tijdens het verwijderen van deze ?![]()
voortaan toch maar zo'n mondkapje op ?
![]()
@ Junkie RC en Kobus:
Er zit toch netjes een rubberen ring om de as verlenger heen,om te voorkomen dat de borgpen er uit valt? Dan is Duck tape etc toch helemaal niet nodig?![]()
Bij de Vertigo extenders zit er een mooie sleuf waar de ring in valt (die van mij zit met een tie-wrap geborgd). De Darksoul extenders zijn helemaal glad tot aan de zeskant. Zoals ook zondag gezegd, een stuk binnenband er omheen doen.@ Junkie RC en Kobus:
Er zit toch netjes een rubberen ring om de as verlenger heen,om te voorkomen dat de borgpen er uit valt? Dan is Duck tape etc toch helemaal niet nodig?![]()
Lijkt me duidelijk...als je de vertigo verbreders hebt wel , maar de darksoul moet je met een borgboutje vastzetten![]()
Bij de Vertigo extenders zit er een mooie sleuf waar de ring in valt (die van mij zit met een tie-wrap geborgd). De Darksoul extenders zijn helemaal glad tot aan de zeskant. Zoals ook zondag gezegd, een stuk binnenband er omheen doen.
Lijkt me duidelijk...Twee zielen, dezelfde technische kennis.
![]()
Nee joh, er waren de hele tijd van die mongolen die enorme stofwolken maakten door als leipen heen en weer te scheuren. Hebben we een baan, gaan ze precies op de plek scheuren waar iedereen rustig van zijn koffie probeert te genieten. :evil:![]()
Ik begon smorgens al, toen ik met de dienstwagen aan kwam crossen (nee Phill, dit keer reed ik door) en enthiousast gas gaf
![]()
Even een vraagje : hoe borg ik de borgpen voor mijn wielverbreders,ik heb de vorige eruit moeten boren want de kopjes waren afgebroken,deze waren nog met schroefdraad.
origineel bij de SS valt de zeskant over de borgpen heen en kan dus geen kant op ( goed systeem )
bij de wielverbreders die er nu op zitten (origineel met pen met schroefdraad)
vervalt het schroefdraad en wil ik gewoon de pennen van de SS gebruiken.maar deze word verder niet geborgd door de wielen.
dus zou intapen voldoende zijn ,of een rubbere band ofzo?
de pen zit er wel stroef ingeslagen maar toch...