Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziezo.. De Mistral(zeilboot) is verkocht.. Ruimt weer lekker op in de woonkamer. Ineens heel veel ruimte erbij gekregen.. Straks maar even naar de Ikea :)

Weinig gereden 20 x trekken touwtje stuk:snipersmile:
Kijken of de vliegtuig/heli startmotor te gebruiken is om hem aan te slingeren.

Da's een goeie.. Ik zal mijn 1:10 auto weer eens tevoorschijn halen. Eens zien of dat ding nog te maken is (zonder er geld in te steken) en dan maar eens verpatsen ofzo..

*aan de opruim is*

Touwtjes en trekpoppen zijn knt inderdaad.
Om die reden op mijn Mantis meteen al een rotostarter gemonteerd, wist al dat dat problemen ging geven.

@spike,heb je een nitro wagen? want dan heb ik afhankelijk van de prijs interesse.

Ik heb een nitro wagen inderdaad.. Deze:

DSCF1101.JPG

En ik heb nog een 1:8 buggy staan, waar ik niet zoveel meer mee doe..:

DSCF0747.JPG

Beiden niet meer helemaal in nieuw staat verkerend :)

Pm me maar als je interesse hebt en tevens wat je ervoor over hebt.. Vliegen is meer mijn ding en zoals een ander weet.. De Savage is een prima auto die beiden goed vervangt :)

Snoeksel, als je nog een rij-maatje zoekt. Kris is rijden in de kuil nu met zijn Mantis.

Paar keer in de kuil gereden,maar toch iets teveel motoren.En die bagger daar is erg moeilijk van je karretje af te krijgen(toch een beetje mazzel dat je niet gereden hebt ;)).Vaak ook diepe sporen net als op Hoogtij de laatste tijd.Ga wel lekker in Alkmaar rijden,daar rijden geen crossmotoren,en qua rijstijd net zo ver voor mij als HT

@Snoeksel: Dat zijn toch wel normale prijzen die ik ervoor vraag? Of niet? (even aan een kenner vragen hehe)

zoooooooo, sintergedoe klaar , volvreten ook klaar , nu is het weekend bijna om en heb nog niets leuks gedaan :(

niets gevlogen nie , niets gebouwd nie , pffffffffffffffffffffffffffffffffffft

morgen maar weer werken en gaar worden dan maar :idea:

Vandaag gezellig bij Look aan het knutselen geweest.Samen een motorgondel gefreesd voor de projeti.
Het bijgeleverde exemplaar was niet om over naar huis te schrijven.

@Gorby

Nog bedankt voor je belletje van gisteravond.
Ik heb de info even via de website opgezocht ;-)

Vandaag gezellig bij Look aan het knutselen geweest.Samen een motorgondel gefreesd voor de projeti.
Het bijgeleverde exemplaar was niet om over naar huis te schrijven.

@Gorby

Nog bedankt voor je belletje van gisteravond.
Ik heb de info even via de website opgezocht ;-)
Geen dank ,was geen moeite,maar we gaan toch niet vreemd he.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back