snoeksel
Forum veteraan
Had ik kunnen doen ,maar zo zit ik niet in elkaarSukkel, gewoon bij voorbaat al roepen dat het te duur is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Had ik kunnen doen ,maar zo zit ik niet in elkaarSukkel, gewoon bij voorbaat al roepen dat het te duur is.
Geen dank ,was geen moeite,maar we gaan toch niet vreemd he.
Sukkel, gewoon bij voorbaat al roepen dat het te duur is.
Zit in het schijthok blij wat gedaan te hebben...
Zooooooooooooo, Sinterklaas gedoe ook hier weer achter de rug. Het lijkt toch ieder jaar weer alsof je een nacht heb doorgehaald zowat. Ben bekaf. Iedereen moe maar voldaan van de lekkernijen en het aanzien van de kids met hun hieperdepieper gedrag.
ik en we kennen dat gevoel , dat komt omdat we er eigenlijk niet echt zin in hebben ,en het een soort verplichting is .
ik ben ook niet het type dat gezellig met zijn alle rond de tafel spelletjes gaat lope lege doen
maar het was voor floor weer erg leuk , en achteraf viel het best mee , maar geheel gaar ben ik er ook van![]()
ik en we kennen dat gevoel , dat komt omdat we er eigenlijk niet echt zin in hebben ,en het een soort verplichting is .
ik ben ook niet het type dat gezellig met zijn alle rond de tafel spelletjes gaat lope lege doen
maar het was voor floor weer erg leuk , en achteraf viel het best mee , maar geheel gaar ben ik er ook van![]()
Lekker gewerkt, kan ik m'n eigen cadeautjes kopen![]()
Niet leuk voor je. Deze wel leuk
iDeGAhiInXE[/media] - TV Kantine - Aan De Schijt (Official Video)
(sorry)
Ja ik heb echt heel erg genoten van de kinderen van mijn broers...... Echt prachtig hoe die erin op gaan.
Kris heb ze al overgenomen van Spikkel![]()