Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jep. En ik heb mijn contributie al voor het avondeten betaald dus laat die brief maar hangen :D

ik heb heb hettzelfde probleem , niet omdat ik niet kan betalen , maar omdat de rekening via de mail komt , daar raakt hij zoek tussen de vele mailtjes , en is niet meer terug te vinden .

ik ga ook verzoeken dat ze me gewoon een rekening sturen per post , veeeel beter .

mag iedereen weten trouwens ;)

Goedemorgen,

Das toevallig, ik had precies hetzelfde....opgegaan in de zovele mailtjes.

Voor degene die de weg opgaan... succes en hou t heel ...

Goedemorgen,

Voor degene die de weg opgaan... succes en hou t heel ...

Had hier exact hetzelfde, heb in mijn mail even een filter aangemaakt en komt nu in mapje ACH-mail terecht :)

Had hier exact hetzelfde, heb in mijn mail even een filter aangemaakt en komt nu in mapje ACH-mail terecht :)

Goedemorgen,

.

ik pleit voor ouderwets de rekening opsturen , komt het helemaal in orde , de postzegel en wat papier is dan voor mijn rekening .

@Junkie

De hele woonkamer is vrij.We kunnen morgenochtend meteen beginnen.Heb er echt zin in ;-)

ja , ik zie wel of ik zin heb, en of ik kom :vamp: ;)

net de spulletjes al ingekocht en ik ben er klaar voor :D

ik pleit voor ouderwets de rekening opsturen , komt het helemaal in orde , de postzegel en wat papier is dan voor mijn rekening .

ja , ik zie wel of ik zin heb, en of ik kom :vamp: ;)

net de spulletjes al ingekocht en ik ben er klaar voor :D

En ik werd voor ongelukkig aan gezien omdat all mijn mail vandaar in de spam verschijnt en dus de del bak ingaat.....

Laat het aub weten aan het bestuur, ben ik niet de enige gek hier.... ( ze denken al dat ik er geen verstand van heb.. :-)

Goedemiddag mannen.

Hier weer eventjes een update vanuit sollicitatie-land ...........................

Ik werd zojuist gebeld door een gerenommeerde drukkerij uit de Zaanstreek met de vraag of ik volgende week even een babbeltje wil komen maken :D

Graaaagggggggggggg natuurlijk :thumbsup:

Goedemiddag mannen.

Hier weer eventjes een update vanuit sollicitatie-land ...........................

Ik werd zojuist gebeld door een gerenommeerde drukkerij uit de Zaanstreek met de vraag of ik volgende week even een babbeltje wil komen maken :D

Graaaagggggggggggg natuurlijk :thumbsup:

dat is super !!, helemaal leuk dat ze zelf bellen , nu maar hopen dat ze dat belachelijk hoge salaris van je willen betalen :idea: ;)

net even de drukspuit gereinigd , deze zat verstopt , hij werkt nl wel makkelijk om het behang los te krijgen :idea:

zie je morgen .

Ik heb dit bedrijf gisteren een open sollicitatie gestuurd.
En over dat salaris, ik moet toch een knappe schilder kunnen betalen ? ;)

Oja, ben zojuist nog even op zoek gegaan naar die potjes klei kleurige verf voor de kozijnen en plinten.
Ik heb alleen dat kleine potje nog, dus dat wordt zelf mengen :D

btw. de koffie staat morgenochtend voor jullie klaar maatje ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back