Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Of ik brul gewoon REKENING JUNKIE zodra ik hem binnen heb gekregen :p

goed idee ! :idea: ;)

nog even toevoegend ;ik zie soms echt wel iets voorbij schieten via email wat van de ach is , en vorige keer ook een herinnering, dan denk ik ,oja , zal ik ff betalen , maar dan vergeet ik het , maar als hij in papiervorm op mijn stapeltje rekeningen komt te liggen , word hij gewoon op zeker betaald .

ik zal voortaan pogen dat als ik iets v/d ach zie , gelijk actie onderneem .

heeft dus niets te maken met niet willen betalen

Nee, nu ff zonder gekheid. De veldproblemen worden nu echt serieus aangepakt dus de kans is heeeeeel groot dat wij van het voorjaar weer een mooi strak veld hebben.

Mochten jullie nog iemand nodig hebben voor het regelen/verwerken etc etc dan wil ik mij graag aanbieden om mee te denken voor een goed veld.

Heren , weet niet in hoeverre er gekeken wordt door jullie maar het volgende filmpje maar nogal wat disccussies los... en niet alleen in NL maar ook in US.

Kijk en geniet :-)

@Junkie dit keer geen saaie weilanden ! hihi

Laatst bewerkt door een moderator:
Heren , weet niet in hoeverre er gekeken wordt door jullie maar het volgende filmpje maar nogal wat disccussies los... en niet alleen in NL maar ook in US.

Kijk en geniet :-)

@Junkie dit keer geen saaie weilanden ! hihi

ZEER GAAF !! , kijk dat zijn nou mooie beelden ,en zeer scherp ook .

gaan we ook doen , centrum amsterdam om te beginnen !! :idea:

Laatst bewerkt door een moderator:
wat jij wilt , maar dan kan je beter een heli gebruiken , die kunnen lekker stilhangen voor de raampjes :D

zo , gaat gaar zijn na een harde dag werk bij sir siggy :p

+1 Ben ook best gaar Junkie..
Lig languit op de bank, tv weer even aangesloten hoor ;-)

Silly was helemaal blij met ons, je krijgt een kusje ;-)

+1 Ben ook best gaar Junkie..
Lig languit op de bank, tv weer even aangesloten hoor ;-)

Silly was helemaal blij met ons, je krijgt een kusje ;-)

tja , je weet nu , zware job dat is ;)

was wel weer gezelli , morgen neem ik een depron vlieger mee , ik wil toch wel even in de pauze vanaf la balkonia vliegen .:idea:

ik zie je morgen , gaan we weer lekker verder :D

*gaat ook de bank opzoeken *

Ben nie gaar nie maar ga wel bankhangen.

ik vind dat als je niet gaar bent ,ook niet op de bank moet gaan zitten , zonde van je tijd !

ga de malibu toch bouwen , mooi kistje dat is :D

ik ben inmiddels weer topfit , maar heb niets te bouwen , maar ik ga de clik even herstellen van wat lichte neus schade

Net nog een berichtje van mijn collega dat onze 3G verbinding werkt op de Samsung Galaxy S. Dus snel ingesteld. Het werkt......:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back