Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga wel.. ik ga niet... ja, ik ga toch wel.. he, nee.. toch maar niet

Resume: Ik weet het niet haha..

Oke, ik ga niet. Uurtje rijden, om vervolgens een uurtje of 2 aanwezig te zijn vind ik even te zot voor woorden (had het zonnetje geschenen en was het stralend mooi weer, was het een ander verhaal geweest).

Fijn vlieggedrag toegewenst heren!

Ik ga de zolder even opruimen weer vanmiddag.

Ik ben er om 13:30.
Alles is geladen en de tank zit vol, dus vliegen
met die hap. Hoor net dat vrouw en kind naar Monkey Town gaan in Uitgeest. :D

Gisteravond met Patriesje naar de kerstmarkt in santpoort geweest. Dat was erg leuk! Aanrader!Is niet gewoon een markt, maar alle kraampjes zijn in tenten. Er is een levensechte kerststal met kameel en andere dieren. Er is een biertent en nog veelllllllllll meer.

Bierrrrrrrrrrrrrrrr *plop*

Zit lekker op zolder nu te rommelen. Was bijna klaar met de Brio10, breekt het hoogteroer af. Ook maar even een nieuwe gefreubeld. Wordt wel wat zwaarder, maar tevens sterker :)

Tussen drogen door de MX12 aan het programeren voor de EZ* en de Flutjet.. Dan heb ik weer wat vliegklaar liggen.
De Sebart Sukhoi blijft aan de grond totdat ik een nieuwe zender gescoord heb..

Toch.
Word je eindelijk verstandig in 1 keer een goede zender inplaats elke maand een flut zender met een foekieyoeki moduul ingesoldeerd.

Hm? De FF9 is dus volgens jou een flutzender? Is van Futaba hoor ;)

Anyway, ben er nog niet over uit. Of een FF10 zender, of een DX9 zender. Al neig ik steeds meer naar de FF10

dx8

Vriend van mij (eigenaar van hobbymaniac) Heb heel wat zenders gehad en in zijn handen gehad, maar van de week probeerde hij de dx8 en was meteen overtuigd. Hij zegt super precies en voelt ontzettend goed aan.

DX8 is mooie zender :yes: alleen ga ik er dan 1 kanaal op achteruit.

Aangezien de intentie er ligt om in de nabije toekomst ook met sleepvliegtuigen te gaan vliegen (Biglift) zijn extra kanalen wel een must (sleep koppeling, bodemluik, remflaps etc etc).

Ik zag net een T8 online komen, ook mooie zender, maar zelfde probleem. De FF10 heeft er gewoon voldoende.

Maar goed, misschien wordt t toch wel een spektrum hoor.. ;) Weet t nog niet zo zeker en koop er pas een als ik het wel zeker weet..

Het is inderdaad mooi weer. Jammer dat ik nu pas de gordijnen open doe...
(lag er om 06.30 in :()

Zeer in mijn nopjes met de ff10. Nadeel is prijs ontvangers.
Nu ook een dx5-je, geen modelgeheugen maar ook een prima zendertje :)
Dan zal de dx8 ook wel een toppertje zijn.

Succes met de keuze.

savag ik ga ook wat later naar het veld. geen zin in potteklijkers als ik de fbl 600 ga instellen. :)

edit: veel pottekijkers dat is..........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back