Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zooooo, op een paar klusjes na eindelijk weer rust in de tent. Tijd om privé weer wat drukker te doen. Ondertussen dus een zeilbootje geregeld en vanmiddag even de maiden gedaan. Vliegt voor geen meter zo'n ding.

Fly_MM_fly!.jpg

Dat wordt dus weer vliegtuigen bouwen. :thumbsup: :banana:

Balatonmeer in Hongarije soms ............?
Welkom terug, zeilboot heb ik niks meer van vernomen van die man dus tsjah :confused:

Ik ben bezig met een 350CC trouwens :vamp:

Net ook even gevlogen. Met de nadruk op ''EVEN''!! Tering wat is het koudjes daar zeg:(

Flybarless vliegt super!!! Ik heb het gefilmd maar gewoon de camera op de koffer gezet dus veel soeps is het filmpje niet.... Je ziet afentoe de heli voorbij gaan:)

Hier wel even een testfilmpje van het nieuwe cameraatje. Viel me meteen op dat ik in het menu het zoomgeluid maar moet laten dempen. Dit is geen gehoor zo :D

Jouw camera heeft het gewoon koud, je hoort hem klappertanden na het inzoomen, wel lekker beeldje toch?

Laatst bewerkt door een moderator:
Glut!!! Maak net de fout om even een kavan schanier met secondenlijm in het hout te lijmen... Maakt nu een mooi piepend en krakend geluid...

Rest van de schanieren maar even met 2 komp. lijm gedaan. Staat nu te drogen.

Eens zien of die brommer overeenkomt met mijn brommer Gorby.. Maar gezien de specs van jouw brommer, zou ik die idd wel vliegen met een 40amp roggelaar..

Wat wil er niet lukken dan aan het inroggelen ervan?

Zul je bij een ander moeten wezen. Heb dat blokkie nooit overgenomen namelijk ;). Net als die 2dekker. Die staat er ook nog steeds.

ohw , ga ik weer achter ronald aan !

de summit is op zich nog te herstellen , vleugel is nog goed te maken zonder dat je het ziet .
stabilo en romp zijn nog goed , alleen is de neus aan stront , maar ook dat is te maken , leuk klusje voor je pa .

maar misschien herstel ik hem zelf wel , heb ik weer wat te doen ;)

of geef een goed bod :idea:

Die heeft ik er nu in zitten maar dan komt ie op 517 gram is dat niet wat zwaar?
Vliegklaar dat is.

Dat is zeker niet te zwaar hoor Gorby.
Zooooo, op een paar klusjes na eindelijk weer rust in de tent. Tijd om privé weer wat drukker te doen. Ondertussen dus een zeilbootje geregeld en vanmiddag even de maiden gedaan. Vliegt voor geen meter zo'n ding.

Fly_MM_fly!.jpg

Leuk dat je weer op ons draadje bent Sleur ;-)

da second movie

een hoop moeten knippen en plakken, zodat we geen gezeur krijgen :rolleyes:

Die heeft ik er nu in zitten maar dan komt ie op 517 gram is dat niet wat zwaar?
Vliegklaar dat is.

Fly_MM_fly!.jpg

Net ook even gevlogen. Met de nadruk op ''EVEN''!! Tering wat is het koudjes daar zeg:(

Flybarless vliegt super!!! Ik heb het gefilmd maar gewoon de camera op de koffer gezet dus veel soeps is het filmpje niet.... Je ziet afentoe de heli voorbij gaan:)

Hier wel even een testfilmpje van het nieuwe cameraatje. Viel me meteen op dat ik in het menu het zoomgeluid maar moet laten dempen. Dit is geen gehoor zo :D

Mooi beeld maar qua geluid heeft deze camera wel een hoog robocop gehalte;-)

@junkie

Zonde van het kistje, wel weer een top filmpje.
Jij boft maar met zo'n camera man :-)

Ach, dat heb je altijd met compact camera's. Hij is niet groter dan een een pinpasje en maar 13mm dik. Heb nu het geluid gedempt tijdens zoomen en het is weer ok.

ik denk dat junkie spielberg maar stopt met filmen , of gelijk maar stopt met da club , krijg er weer veel gezeik van !!

ga geen namen noemen , maar uit de filmpjes blijkt dat mijn auto dwars op de weg staat .

voor de duidelijkheid , de auto stond zo met zijn neus tegen de wind in , zodat wij UIT de wind konden schuilen tegen de snijdende kou .
mijn motor stond ook aan om een warme bries te ontvangen .

ik heb ronald en jasper er niet over gehoord , dus als ik wat fout had gedaan ,had ik dat gelijk wel gehoord .

maar voor mensen die er niet aanwezig waren ,en warmpjes vanuit hun stoel de filmpjes bekeken ,vonden het wellicht raar hoe mijn auto stond

en BTW geen fietser gezien , beetje koud denk ?

pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft

Laatst bewerkt:
junkie rc heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt

jongens maak je geen ilusie. Sleur is alweer pleite;)

hij komt en gaat , krijgt af en toe een stuiptrekje en dan vlug weer weg

pb box weer toegankelijk .

laten we alstublieft met een leuk groepje een mooie wildvlieg plek zoeken en daar lekker afspreken , lijkt mij een erug goed plan !!

volgend weekend maar eens op jacht gaan

hoi gerben

ik zie dat je mee spiekt :D

ben erg blij met de imagine 50 , ziet er erg goed uit , en vooral ook lekker groot !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back