Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
almaaaaaal besse weense en hlujig nieuuwkaar neem nog 1 of 10 ofzo en daaaaaaaaaan slappie deon totsssss smorge gaan we leeeker vlieeeeegje.

beste wensen ,beste mensen !!

nog een paar uurtjes en dan slapen gaan

morgen 12;00u op het veld :confused: echt niet !!

we zien het allemaal wel .

grtz junk

Zo, nog even de Happy Hardcore cd'tjes uit de garage gevist en lekker snoeihard in de huiskamer gedraaid. Buren hebben ook een feestje met het nodige kabaal dus een beetje raven kan best. Eigenlijk best lekkere deuntjes allemaal. :yes: Cd'tjes maar even rippen en als mp3 dvd'tje in de autoradio proppen. 8)

Nog even het nieuwe jaar in ketsen met mijn eigen rave-teefje en straks lekker vliegen. Doei. :bye: :sleepy:

Dat iedereen de vinktetering maar mag genieten hier !!

OW ja, en de beste wensen ;)

Zo allessssss vol en staat klaar. Vuurkorf ligt ook in de auto. Heb er zin in :) Tussen 12 en 13:00 uur ben ik er. Fijn he !!!!

Iedereen een gelukkig nieuuwjaar en een gezond 2011.
Zo nu slapen,want we gaan over een paar uurtjes vliegen.

Heb er zin in.............

Zo, ook weer thuis.Was gezellig bij de buurtjesss hipzzzz.
Allemaal de beste wensen voor 2011! !!!!!!

Ik ben morgen iets Kater op het veld denk ik ;-)
Nog een hoedje toe en dan slapie doen......

Allereerst, de beste wensen allemaal en dat dit een mooi jaar mag worden vol crashes, om die wisselbeker eens flink te laten wisselen :lol:

Het is idd een beetje (r)mot weer.. Zal vast wel over gaan straks. Nog even de laatste paar dingen laden en dan 6 vliegtuigen inladen..

Wordt er nog gereden met autootjes ook vandaag op t veld? Of slaan we dat ditmaal over>?

Heerlijk weer hier in 075 :cry: REGEN! :mad::evil:

Volgens uienradar wordt het wel droger straks :yes:

ja , zal straks wel beter worden , ik wil niet te vroeg gaan , dus dan wellicht droog .

Allereerst, de beste wensen allemaal en dat dit een mooi jaar mag worden vol crashes, om die wisselbeker eens flink te laten wisselen :lol:

Het is idd een beetje (r)mot weer.. Zal vast wel over gaan straks. Nog even de laatste paar dingen laden en dan 6 vliegtuigen inladen..

Wordt er nog gereden met autootjes ook vandaag op t veld? Of slaan we dat ditmaal over>?

meenemen wat je wilt , het veld is meer geschikt voor een savage dan voor vliegtuigen , zal zeer sompig en drassig zijn .( dat gesmolten sneeuw water moet toch ergens blijven , op het veld dus )

ik neem 0 tot 1 vliegtuigen mee , ik word net als phils , ik bekijk het van een afstandje ,en ga lekker 1 keer per jaar vliegen :mrgreen:

wel gaat mijn camera mee :wink:

Laatst bewerkt:
Tja, even zien wat t wordt. Als de Savage mee gaat, moet ik ook weer slepen met brandstof meuk enzo :(. Denk dat ik de Savage maar gewoon thuis laat. Moet ook al auto meuk meenemen voor Kris..

En daarnaast ruimte overhouden voor een lader van Siggery en een zwever van Burp (eerste aankomen van het nieuwe jaar gehe)

:morning: :morning: :morning: :morning: :morning: :morning: :morning: :morning: :morning:

Hier in 0251 begint de zon door te breken en is het gewoon droog (al bijna een uur). Dus da'sgeen excuses. :nooo: Accuutjes zijn weer allemaal vol. Ik zal de Mini Revo ook meenemen, jenever know.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back