Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen iedereen en allemaal de beste wensen :D

Tijd geleden dat ik zoveel drank op had ;)

De nitraatmat die ik had was errug leuk , alleen volgend jaar iets sneller weglopen :rolleyes: , ik heb minstens een half uur last gehad van piepende oren :lol:

Had ik net besloten om de auto maar thuis te laten en op de fiets te komen.. Neemt ie zijn revo mee...

@Junk: Jij had toch een Nemo gekocht? Heb je die nog en zo ja, wil je d'r vanaf? ;)

*gaat fietstassen vullen en naar t veld, tot over een uurtje of 5*

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP ik zuip nooit meer!!!!!!!!!
Maar ook niet minder denk ik.
Ga zo koffie maken hout en vliegtroep inladen en dan naar het veld.

Moguh, alles ligt in de auto. ff naar oma om der vriend op te halen, en dan weer lekker vliegen. het is top weewr om te knallen.

Ook vanuit huize Burp de beste wensen voor allemaal. Ik ben tussen 12 en 13 op het veld. Vliegtuig mee voor Spijkje en misschien wel de Savage mee. Even kijken of ik zin heb om alles te pakken :morning:

Had ik net besloten om de auto maar thuis te laten en op de fiets te komen.. Neemt ie zijn revo mee...

@Junk: Jij had toch een Nemo gekocht? Heb je die nog en zo ja, wil je d'r vanaf? ;)

*gaat fietstassen vullen en naar t veld, tot over een uurtje of 5*

ja , ik heb hem nog wel , doormidden gezaagd ,omdat ik hem wilde verlengen , rolroeren zitten er niet meer op , zit een robbe roxy op en zitten htx 900 servo's in , moet ff kijken , maar een andere keer ,want ik kan amper uit mijn ogen kijken .

heb nergens zin an ,ben verrot, en loop nog in mijn nacht kloffie :bday:

kijken of ik zin kan maken ,en anders veel plezier allemaal :bye:

Tja, heb maar doen besluiten de Savage thuis te laten. Geen zin om op het laatste moment nog alle brandstof meuk erbij te zoeken..

Auto is ingelaaie, ga zo richting Paps en dan door naar het veld. Zal er rond 13.00 uur zijn denk ik..

Alles ingeladen, accuutjes van de Mini Revo hangen nog even aan de tiet. Bakkie pleur en dan richting veld. :yes: Tot zoooooooooohohohohohohooo. :bye:

Lang niet op het forum geweest. Druk druk druk met familie.

West allen een voorspoedig en veel vliegweer in 2011. :proost:
:music:Happy new jear 2011

gaaaaaaapppppppppp, net wakker. Eerst even wakker worden, hapje eten en aankleden, en dan naar het veld. Zal wel weer 2 uur worden :hammer:

Wow! Maar t blijft een '1 oogs' 3D, voor '2 oogs' echte diepte zul je 2 monitoren / polarisaties nodig hebben

Zooooo, supermiddag gehad. Rondje gevlogen met de Baksteen en verder veel geluld, in de sneeuw gespeeld en fikkie gestookt. :D Nog even de Archos 5 IT getest op de PVV-vlieger van freijn. Vanavond de ruwe video uploaden. 8) En met de Mini Revo door de prut en plassen op het veld geragd. Hoezo elektro kan niet tegen water? :p

Nu eerst wat sociale verplichtingen. :? :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back