Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel zielig hoor om je kinderen honden te noemen :( ;)
In Hoorn is het altijd lekker om in het zonnetje te zitten, helemaal op een terrasje :thumbsup: :proost::celebrate:

nee, mijn kinderen noem ik mijn varkens :oops: :D ;)

en terrasjes hebben we genoeg in hoorn , in de stad, aan de rand van de stad , in de haven , er is keus genoeg ! :cool: daar in het kleine cafe aan de haven :celebrate:

Ik kom ook even kijken vandaag, welliswaar met de kinderen (waaronder het jongste lid van de offroadersclub) want ik heb de oppas vandaag. Ik zet in ieder geval de FG achterin, kijken of ik tijd heb om ff een rondje over de baan te knallen :thumbsup:

Hoor hem nou, meneer die het altijd bij nitro hield :rolling: ;)
(ik schat nog zo'n jaartje en dan rijdt er geen FG meer op Hoogtij:pim:)

@ M3: Welkom :newbie:
. . .Tja,ik hou ook van nitro,en de SS is meer voor erbij :cool:,er gaat ook gewoon nitro power mee :yes: ,zonde dat je je sav verkocht hebt, er zijn de laatste tijd weer erg veel savage's op het veld ;)

mijn20fotos20093.jpg

HPIM1647.jpg

HPIM1656.jpg

zo, even een paar foto's van mijn "kinderen"
de grote blauwe is kobus ;) zo'n 90cm schouderhoogte en rond de 95 kg :shock: en word over twee maanden 5 jaar !

de kleine gijze is bertus word volgende maand een jaar en is zo'n 80/85 hoog en weegt nu rond de 70kg :cool:

ps. moet ik de paaltjes meenemen vanmiddag voor de slangen , of is dat iets voor volgende week ?

Waarheid is hard he Speeddigger, maar hij heeft wel gelijk :thumbsup: Kwestie van tijd voor de laatste FG het Hoogtij-terrein verlaat :mrgreen:

Dan kunnen jullie wel beginnen met dat de FG een uistervend ras is, maar die is al heel lang in productie

En die hpi baja ss of zoiets dat moet zich nog maar bewijzen dat het na 5 jaar nog bestaat !!!

Ik zeg maar zo :maak van je hart geen moordkuil!!! :mad:

ps. moet ik de paaltjes meenemen vanmiddag voor de slangen , of is dat iets voor volgende week ?
Mag, maar ik weet niet of we daar aan toe komen. ;) Veel te mooi weer, dus na het schuiveren gewoon rijden. :yes:

Waarheid is hard he Speeddigger, maar hij heeft wel gelijk :thumbsup: Kwestie van tijd voor de laatste FG het Hoogtij-terrein verlaat :mrgreen:
Tegen de tijd dat heel HoogTij een HPI Baja 5b rijdt, rijdt meneer Speeddigger nog niet met zijn FG. Het is dat ik het twee weken geleden even snel gefilmd heb, anders had niemand willen geloven dat-ie er ook mee heeft gereden. :rolling: (ze moeten jou hebben vandaag dus, Speeddigger :p)

Kobus : mooie beesten hoor ,tja ik hou wel van honden maar die uitwerpselen:mad:,waar laat je die,jij bent toch niet v/h type dat met een plastic zakje loopt :rolleyes:,ga maar niet naar het hoornse veld,ligt al genoeg;)

Tegen de tijd dat heel HoogTij een HPI Baja 5b rijdt, rijdt meneer Speeddigger nog niet met zijn FG. Het is dat ik het twee weken geleden even snel gefilmd heb, anders had niemand willen geloven dat-ie er ook mee heeft gereden. :rolling: (ze moeten jou hebben vandaag dus, Speeddigger :p)

Nou om te bewijzen dat ik er ook nog ben zal ik die van mij ook maar even in de kofferbak gooien met volle accu ;)

Of ik laat hem thuis en neem de nieuwe camera (G9 van Canon) van vrouwlief even mee om actie plaatjes te schieten :)

Dan kunnen jullie wel beginnen met dat de FG een uistervend ras is, maar die is al heel lang in productie

En die hpi baja ss of zoiets dat moet zich nog maar bewijzen dat het na 5 jaar nog bestaat !!!
Hoezo bewijzen? Als je ziet wat ik er het afgelopen jaar (en met nadruk op de laatste weken) mee gevlogen en gecrasht heb, dan hoeft er weinig meer bewezen te worden. Zoals ze in de reclame zeggen: Volg de HPI Baja rijder. :lol: ;)

Hoezo bewijzen? Als je ziet wat ik er het afgelopen jaar (en met nadruk op de laatste weken) mee gevlogen en gecrasht heb, dan hoeft er weinig meer bewezen te worden. Zoals ze in de reclame zeggen: Volg de HPI Baja rijder. :lol: ;)

Oh en wat dacht je dan van het lostrillen van de schroeven bij een hpi dinges
Daar heb ik nou nooit last van :rolleyes:

@ Speeddigger

Je hebt gelijk dat je het bij der Deutsche grundlichkeid houdt hoor speedy :D
Waarschijnlijk voelt fabrikant HPI toch wel een beetje nattigheid uit de duitse
hoek komen en probeert wat verwarring te zaaien door de Baja 5B snel om
te dopen naar "der baja SS " :) ;)

Ik wil er best een Baja er bij en die zal er ook wel komen , maar mijn FG MT gaat niet de deur uit, beleef er nog steeds zeer veel plezier van en relatief weinig sleutel tijd ;).

Tenslotte rij ik liever dan ik sleutel, vandaar de FG :bye:

@ Speeddigger:

Ga je nou meer eerst wat rondjes maken op hoogtij maatje :rolleyes: en laat Junkie ( de man die niets van bigscale moest hebben blablabla) maar kletsen :teacher:

Kobus : mooie beesten hoor ,tja ik hou wel van honden maar die uitwerpselen:mad:,waar laat je die,jij bent toch niet v/h type dat met een plastic zakje loopt :rolleyes:,ga maar niet naar het hoornse veld,ligt al genoeg;)

nee, ik loop niet met een zakje, ik woon naast het ijselmeer en daar loopt een heel hondenuitlaat gebied langs met hoog gras , waar ze zonder andere mensen te iriteren hun behoefte kunnen doen , en mocht het een keer voorkomen dat ze het ergens doen, waar iemand er last van kan hebben word het wel met de schep en een zakje opgeruimd , ik zou niet willen dat andere mensen last hebben van mijn honden !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back