Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
:p laat ons nou niet in spannig wacht m8 :o

kom op anders kom moskonog wat bij met langs met een dagvaardeging
en moet ik naar de gevangenis op hoogtij :-(

Zo, ik heb ff de schade opgenomen. De motor is tegen alle verwachtingen in nog helemaal pico bello. De trekstarter was wel te barsten maar die heb ik kunnen repareren. Vraag niet hoe maar de veer heb ik er terug in gekregen en het touwtje is nu een kleine 10 cm korter. Heb er wel twee uur over gedaan om dat pest veertje weer goed te krijgen. Nu maar hopen dat ie het gaat volhouden....:rolleyes: misschien toch maar een rotostart....:D De koppakking was gewoon een kwestie van schoonmaken met de stofzuiger en de schroefjes aandraaien.

@sleur

Voor dat stof. Ik zat meer te denken aan alles te asfalteren en 1 hele grote hobbel van te maken. Zoiets als dit maar dan veel groter.

l_e377e1d3471751c6766fcdf3a1fd1e7e.jpg

l_7ca1c98e537ee5fa59e0570818da5b9b.jpg

he hallo allemaal :D

Was weer een goede opkomst vandaag,het weer zat lekker mee :zon:
De meegebrachte koffie,cake,dropjes en koeken waren weer heerlijk ;)
Wat een sfeertje hing er vandaag weer zeg :thumbsup:
Leuk dat de ruitjes zo goed ontvangen werden,graag gedaan boys ;)
Zal nog wat filmpjes uploaden,altijd leuk om even terug te zien.

:bye:

nou het lijkt wel of die standaart baja sneller was dan die ss :p

ik reed wel recht maar en jij zet hem er wel voor maar het is wel zo dat moskonog wat straks langs komt met de mededeling dat ik fout ben
de gene die achterop klap is immers altijd fout :oops::cry:

Doet ie gewoon express :p :rolling:
Zo heb je toch het gevoel dat je 'm virtueel al hebt en begint de voorpret des te eerder :cool: :D

Als ik op de bank zit en naar rechst kijk ligtie me in ontmantelde positie al aan te kijken .......

"Baas, wanneer gaan we rijden ?!?!!??!?!?!"

:rolling:

Ajjjjj

Sleur: niet zo zeiken,ik wandel voortdurend met de cam ;)

Nee hoor, de beelden zijn prima. Maar het is wel makkelijk als er gewoon een camcorder klaar ligt en iemand zich geroepen voelt iets te filmen. We weten allemaal best redelijk hoe zo'n ding werkt. Voordeel is dat de beeldkwaliteit vele malen beter is dan al die feestcameraatjes en telefoonopnames. ;)

Plaatjes komen eraan.... :banana:

Laatst bewerkt door een moderator:
Filmpie 2 tril functie aan :rolleyes:

sleur ,heb jij de filmpjes van de kom bocht al ?
Ja, maar die moet ik even knippen en plakken zodat alle vibratorbeelden er tussenuit zijn (ik heb niet gezegd dat mijn filmwerk perfect is, maar ik haal stiekem de slechte stukjes er tussenuit). ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back