Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmmmm, net getrouwd en nu al echtelijke problemen door een bosje bloemen van de schilder. :? ;) :lol:

Happy honeymoon, have fuck... Uh, fun. :oops:

hmmmmm, ik val wel op getrouwde vrouwen , lekker spannend :idea: :cool: ;)

en , ehhh , woorden zoals "fuck" zijn hier niet toegestaan op dit draadje , anders kom ik hier niet meer ...:lol:

wauw , de imagine 50 is erg mooi gebouwd , mooi bespannen , ziet er een stuk degelijker uit allemaal dan protech .

mijn handjes jeuken , maar ben te moe om er aan te beginnen , kijken gaat nog wel ;)

hmmmmm, ik val wel op getrouwde vrouwen , lekker spannend :idea: :cool: ;)

en , ehhh , woorden zoals "fuck" zijn hier niet toegestaan op dit draadje , anders kom ik hier niet meer ...:lol:

wauw , de imagine 50 is erg mooi gebouwd , mooi bespannen , ziet er een stuk degelijker uit allemaal dan protech .

mijn handjes jeuken , maar ben te moe om er aan te beginnen , kijken gaat nog wel ;)

Getrouwde vrouwen zijn inderdaad spannend, ik kan er vanaf heden over meepraten ;-)

ik zeg . LOCATIE LOCATIE LOCATIE!!!!

locatie = vlak bij ons veld , een stukje verderop , daar ligt een zeer groot en mooi veld , volgend weekend daar maar eens vliegen !

en als je toch een vliegtuig wilt proberen , neem dan eerst deze stap 05wRDhZX6jY[/media] - Autogire rc (renversement, atterro) , toch een beetje heli achtig :eek: ;)

Getrouwde vrouwen zijn inderdaad spannend, ik kan er vanaf heden over meepraten ;-)

welkom op de club getrouwde mannen :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
locatie = vlak bij ons veld , een stukje verderop , daar ligt een zeer groot en mooi veld , volgend weekend daar maar eens vliegen !

Geheid dat je, en laat ik het dan maar zeggen, daar gezeik mee gaat krijgen omdat het zo vlak bij het club veld ligt.
Denk dat je dan beter een heel eind verder op moet gaan zitten en niet zo dichtbij.
Maar wie ben ik.

Geheid dat je, en laat ik het dan maar zeggen, daar gezeik mee gaat krijgen omdat het zo vlak bij het club veld ligt.
Denk dat je dan beter een heel eind verder op moet gaan zitten en niet zo dichtbij.
Maar wie ben ik.

ik krijg met alles wat ik doe in en om en op en rond het veld gezeik ;)

locatie is niet vlak bij het veld , best een stuk verder , maar ik snap je punt .

ik ben (neem) woensdag vrij ,( uit gaarheid overwegingen ) misschien ga ik dan wel een stukje tuffen en loeren naar een mooi veld . als ik 4 indoorzalen weet te vinden , moet ik toch ook wel 1 mooi veld kunnen scoren ;)

ga je mee siggy ? , gaan we het nieuwe veld gelijk ff invliegen :idea:

Lol, dat ben jij niet alleen hoor. Het zijn gewoon een stel ouwe zemelaars op de club. Er zijn erbij die jaloers zijn. Er zijn erbij die denken dat ze alles zijn, en een ander stront. En er zijn erbij die gewoon moeten optiefen:D

nee, morgen even kijken voor een camera:) Ja die is goed maar zoomen is er niet bij dan he :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back