Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bah.. zodirect weer doodleuk naar de dokter toe.. :(

Heb nu last van prikkelpijn rondom een wond van de blindedarm-operatie. Hopelijk niets ernstigs... :(

ik krijg met alles wat ik doe in en om en op en rond het veld gezeik ;)

locatie is niet vlak bij het veld , best een stuk verder , maar ik snap je punt .

ik ben (neem) woensdag vrij ,( uit gaarheid overwegingen ) misschien ga ik dan wel een stukje tuffen en loeren naar een mooi veld . als ik 4 indoorzalen weet te vinden , moet ik toch ook wel 1 mooi veld kunnen scoren ;)

ga je mee siggy ? , gaan we het nieuwe veld gelijk ff invliegen :idea:

Woensdagochtend om 10.30 uur eerst een sollicitatie gesprek.Daarna kunnen wel even op zoek gaan Junkie.

Woensdagochtend om 10.30 uur eerst een sollicitatie gesprek.Daarna kunnen wel even op zoek gaan Junkie.

we houden contact ;)

zo , werd vanochtend om 10;00u wakker , had het blijkbaar nodig :p

vandaag langs wat klantjes , en een beetje rommelen , morgen neem ik ook vrij , even geen ge'werk , ik raak er oververmoeid van , even de batterij opladen , ben tenslotte ook alweer 42 :eek: ,dus word tijd voor een kantoor baantje of het winnen v/d lotto :idea:

spijkerhead ; hopen dat het gewoon wondpijn is ,en vanzelf weer weggaat !

@ iedereen : werkse , ik doe een stapje terug .

T-sex 550: ik zie dat je al een aantal dagen meeleest. Wie ben je waar kom je vandaan? :D

spijkerhead ; hopen dat het gewoon wondpijn is ,en vanzelf weer weggaat !

@ iedereen : werkse , ik doe een stapje terug .

Inmiddels weer op kantoor aanwezig.

Doktersbezoek gehad. Viel gelukkig mee. De pijnen / steken die ik heb, kunnen veroorzaakt worden doordat mijn darmen (de wond die erop ontstaan is) is gaan kleven. Dit is een natuurlijk proces, alleen heeft het bij de een wat pijnlijkere gevolgen dan bij een ander.

Daarnaast lijkt het erop dat mijn dikke darm aan het opspelen is, wat veroorzaakt wordt door verkeerd voedsel. Dus het is weer tijd om aan mijn eetpatroon te werken.

In het nieuwe jaar maar eens bij een dieetist langs, om een gezond voedselschema voor mij op te laten stellen.

Nu maar weer eens aan het werk..

Zie je nou wat je gedaan hebt. Je jaagt iedereen weg met je enge verhalen :(

*zit met zijn nieuwe canon camera te spelen :D Hd met stereo opnemen.

En nog bedankt voor de felicitaties voor junkie's 42'ste vergaardag .

kan wel weer zien dat ik hier niet erg populair ben .

neee, nu hoeft het niet meer ...

vntm

Gefeesticiteerd Junkie :banana: :new-bday:

-gaat weer druk overwerken... ik denk dat ik maar schilder wordt ofzo :(- ;)

En ben ook gaar maar straks toch naar de club :yes:, zal wel rond 22.00 uur worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back