Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geeft niet hoor, ieder zijn eigen "handtekening". ;) En gelijk heb je, mooie techniek mag je zien. :yes: Wanneer komt die tweecilinder? 8)

precies , en terugbouwen als het als een krant vliegt , kan altijd nog ;)

2 pitters ? , wanneer het nieuwe veld een feit is :idea:

dus over een jaar of 10 :rolleyes:

Zo ff de roggelaar erin geblondeerd:yes: watts up ertussen,kom ik op 35Amp en ongeveer 350Watt,geen idee wat ik daarmee moet:nooo:, maar ik hoop dat iemand mij dat uit gaat lope legge.

Volgens mij klopt die watts up meter niet 35x11,1 is 388,5 en geen 350.
En terug rekenend 350/11,1 is ongeveer 31,5 en geen 35:hammer:

Zo ff de roggelaar erin geblondeerd:yes: watts up ertussen,kom ik op 35Amp en ongeveer 350Watt,geen idee wat ik daarmee moet:nooo:, maar ik hoop dat iemand mij dat uit gaat lope legge.
In wat voor vliegding moet het allemaal komen eigenlijk? Voor schaalvliegen (niet jouw soort schaalvliegen ;)) is 150-180W/kg goed. Voor een beetje druk vliegen (jouw soort schaalvliegen 8O) zo'n 180-250W/kg en voor stuntvliegen en 3D ga je al snel naar 350W+/kg.

3S is erg weinig voor die motor. Op 4S presteert-ie veel beter. :yes: Minimaal 3000mAh ga je wel nodig hebben. Je accu's kunnen waarschijnlijk niet meer leveren (31,5A op 2200mAh is ruim 14C), beetje afgematte accu en je zit dus aan de limiet van de accu.

In wat voor vliegding moet het allemaal komen eigenlijk? Voor schaalvliegen (niet jouw soort schaalvliegen ;)) is 150-180W/kg goed. Voor een beetje druk vliegen (jouw soort schaalvliegen 8O) zo'n 180-250W/kg en voor stuntvliegen en 3D ga je al snel naar 350W+/kg.

3S is erg weinig voor die motor. Op 4S presteert-ie veel beter. :yes: Minimaal 3000mAh ga je wel nodig hebben. Je accu's kunnen waarschijnlijk niet meer leveren (31,5A op 2200mAh is ruim 14C), beetje afgematte accu en je zit dus aan de limiet van de accu.
Het zit hier in:Extra 300 S Electric
Maar word het met 4s 3000 niet allemaal een beetje te zwaar?
Heb je weer meer vermogen nodig dus weer zwaardere accu's etc de bekende cirkel>
Was inderdaad 3s 2250mAH 30c maar zijn bijna nieuw.

Het zit hier in:Extra 300 S Electric
Maar word het met 4s 3000 niet allemaal een beetje te zwaar?
Heb je weer meer vermogen nodig dus weer zwaardere accu's etc de bekende cirkel>
Was inderdaad 3s 2250mAH 30c maar zijn bijna nieuw.
Ja, maar die motor is veel te heftig voor een vliegertje van krap 1kg. Dan eerder zoiets met een 9x5" of 8x6". Je propellor maakt nu erg weinig toeren. Op zich heb je wel genoeg vermogen om te kunnen vliegen maar met een 11" prop ziet het er niet uit. :? ;)

Ja, maar die motor is veel te heftig voor een vliegertje van krap 1kg. Dan eerder zoiets met een 9x5" of 8x6". Je propellor maakt nu erg weinig toeren. Op zich heb je wel genoeg vermogen om te kunnen vliegen maar met een 11" prop ziet het er niet uit. :? ;)
Oeps,nouja hebben we een beetje power over, gooi er wel een 9x6 op gaat ie lekker gillen.Het zit er nou al in ,heb geen zin om alles weer te slopen.

We leven met je mee junkie. :yes: En we wachten maar tevergeefs op die enorme sneeuwbuien. :?

in alkmaar hooguit wat natte sneeuw gezien , misschien morgen echte sneeuw .

zo , nu bezig met de servo's in te bouwen , daarna de scharnieren monteren van alle roeren ,

elke avond een paar uurtjes klooien ,en dan moet hij over een week wel kunnen vliegen .

misschien toch maar es verdiepen in fms , ze zijn nu bezig met vergaarderen ,zodat alle leden aldaar gewoon met hun auto bij het veld kunnen komen .
voor mij wel een vereiste als ik daar ooit lid ga worden .

junkie is toe aan een fatsoenlijk groot veld , zeg ik mijn lidmaatschap weer op als de ach het nieuwe veld krijgt :wink:

Ik heeft net mijn mini extra kope legge wegen,hij komt net ietsje boven de kilo uit,dan zit ik toch goed met mijn 350watt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back