Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Sleur: Toch maar niet gedaan.. Pokke eind rijden voor een paar beginnerskistjes.. Neh.. Laat BYM maar gaan, leuk voor zijn verzameling :lol:

@Sleur: Toch maar niet gedaan.. Pokke eind rijden voor een paar beginnerskistjes.. Neh.. Laat BYM maar gaan, leuk voor zijn verzameling :lol:
Goed gedaan jochie. :thumbsup: Gun anderen ook maar wat. Jij hebt er toch geen plek/tijd voor (nou ja, plek nu misschien wel). ;)

Goed gedaan jochie. :thumbsup: Gun anderen ook maar wat. Jij hebt er toch geen plek/tijd voor (nou ja, plek nu misschien wel). ;)

Gaat er niet om of ik een ander wat gun of niet. Was namelijk wel van plan een les kist voor de club te maken, voor nieuwe geinteresseerden..

Maar het zijn voornamelijk trainer toestellen.. Ach, zooi zat ;)

Hopups001.jpg

Dit was liefde op het eerste gezicht,mooie alu servo houder en servo clamps met rvs boutjes.Vond het mooi,ziet er weinig van maarja :D:D

wat moet bym ermee dan ? alsof die een vliegtuigen tekort heeft :? , bovendien vliegt hij amper .

zelfs ik moet die zooi niet , komt niks meer in , ben er helemaal klaar mee , genoeg zooi , mustang wellicht maar verkopen , lastig te vliegen vlieger , en je hebt een strak veld nodig(iets wat wij zeker niet hebben ) , anders gaat die koppeltje duiken ., dus verkoopt de mustang beter voor de crash dan erna :rolleyes:

en hop ,v70 eruit , dat geval kost me 4000 e per jaar afschrijven , buiten de andere kosten van 1500 Ep/jaar , foutje van me geweest , te materialistisch gedacht , slaat nergens op !!
dus ben met de lange zoektocht bezig de 940 terug te vinden ,zoals ik had , super auto , was ik helemaal verliefd op .
ik sta bij veel dealers bekend dat ik er 1 zoek , werd vandaag zelfs al gebeld , hij heeft de sublieme 940 staan , geheel naar mijn wensen , weinig kilometers , 1 probleempje , het is een automaat :mad: dus die sla ik af .
ik ben zelfs heel Europa aan het afzoeken , en die ik zoek zijn er nog wel , maar dan zou ik morgen even naar Denemarken/ sweden of duitsland moeten rijden :D
maar ik probeer eerst een nl volvo te scoren .
kortom hobby ( een 940) combineren met rijden op de zaak ( bijtelling 35% over de dag waarde )

ik heb ook mijn arbeid ongeschiktheid verzekering van 550 p/m verlaagd naar 330 E p/m , auto verzekering met 500 E p/j verlaagd ,tel uit de winst, dus ik ben lekker aan het snijden in da kosten , ben al dat geld uitgeven meer dan zat ! , ben nog veel meer dingen zat , maar dat daargelaten :-)

vntm

Laatst bewerkt:

geile heli's knalster !

laat ons uw volvo zien :D Volvo 940 2,3 Turbo st.car – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt
dit is even een voorbeeldje uit Denemarken , nog niet helemaal zoals ik hem wil , maar je kunt zien dat deze nog maar een ton heeft gelopen !

ik zoek hem in die staat , maar dan donker velours bekleding ,(geen leer meer voor mij ) en de kleur liefst donkerblauw metallic , met hi-pressure turbo met turbodruk meter op het dashboard, dus een 165pk versie , zoals ik had . ,en mooie lm velgen uiteraard

jawel junkie heeft er een hobby bij , daar word ik dan weer vrolijk van ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Kris belt me net die heb straks een verassing voor ons hier op het forum.....

By the way net een mailtje gekregen van de club...

Beste leden,

Bij deze willen we Niels Rijkhoff, Jasper Stempels, Erik Hooijschuur, Phil Smit en jeroen heel veel succes wensen bij hun wedstrijden voor Nederlands Kampioenschappen F3P a.s. zondag.
We vinden het jammer dat onze nieuwjaarsreceptie gelijk valt met hun wedstrijd.

Zet hem op jongens, en laat zien dat ACH de beste is

Voor iets meer informatie over F3P kunt u hier klikken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back