Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
:rolling::shock: heerlijk zulke humor :rolling:

Voor de harde kern Hoogtijrijders die ook graag een voorruitje op hun baja willen hebben,
gaarne even een PB mijn kant op ;)

@ Bart

Die thermoskan gaat de boeken in als meest geliefd item op hoogtij ;)

Ziet er lekker uit Sleur,doet mij een beetje denken aan de oliebollen van mijn schoonmoeder.

ruitje.jpg

Jij hebt je schokbrekers ook handschoenen aangetrokken zie ik :rolling:
Leuk ruitje, en hoop dat je uitlaat heel blijft ;)

Zien we hem morgen in actie ?

Mooie baja siggy :cool:

nu snap ik waarom je er niet mee rijd ;) ,moet ook verkoopbaar blijven :p
ruitje ziet er goed uit,neem maar een gratis ruitje voor me mee krijg jij een plakje cake van mij ,en die is nog net niet over de datum ;)

Weet jij waar ik die baja schokkers vandaan haal met expantie vat,bart had het er ook al over,schijnen wat beter te zijn als de huidige

Die thermoskan gaat de boeken in als meest geliefd item op hoogtij ;)
Dat is een ding dat zeker is. Nog los daarvan denk ik dat wij ons als niet-officiële club wel mogen verheerlijken aan het feit dat jan-en-alleman dingen regelt voor elkaar zonder te mekkeren over kosten. Dat getuigd toch van een superclub (of had ik dat al eens eerder gezegd ;)).

*houdt verder zijn mond en respecteert de twee blauwbekkende FG-rijders* :worship:

Ziet er lekker uit Sleur,doet mij een beetje denken aan de oliebollen van mijn schoonmoeder.
Ik heb ze even geprobeerd met poedersuiker, maar dat valt wel tegen. En sommige stukjes waren niet gaar en plakken enorm aan je gehemelte. :lol: ;)

Ik kan er niet aan wennen, zo'n Mielke (of nu de Dominator Side-Mount, die overigens een stuk steviger gemonteerd wordt :?). Het is net of er zo'n verbogen softbal-knuppel aan de zijkant hangt. :(

Dat is een ding dat zeker is. Nog los daarvan denk ik dat wij ons als niet-officiële club wel mogen verheerlijken aan het feit dat jan-en-alleman dingen regelt voor elkaar zonder te mekkeren over kosten. Dat getuigd toch van een superclub (of had ik dat al eens eerder gezegd ;)).

*houdt verder zijn mond en respecteert de twee blauwbekkende FG-rijders* :worship:

Ik heb ze even geprobeerd met poedersuiker, maar dat valt wel tegen. En sommige stukjes waren niet gaar en plakken enorm aan je gehemelte. :lol: ;)

Ik kan er niet aan wennen, zo'n Mielke (of nu de Dominator Side-Mount, die overigens een stuk steviger gemonteerd wordt :?). Het is net of er zo'n verbogen softbal-knuppel aan de zijkant hangt. :(

De Mielke is zeker een aparte uitlaat,ben zelf zeer tevreden over de prestaties.
En over het uiterlijk,tsja, dit is net als met vrouwen he
;)

Dit is zeker waar,de gemoedelijke sfeer en de hulpvaardigheid onderling is zeer uniek te noemen denk ik :D ;)

Laatst bewerkt:
Oja, nog twee fotootjes van onze blauwbekkende FG rijders hedenmiddag,
jezus jongens wat was het koud he ;)

phill.jpg

frits.jpg

Heb je trouwens al naar je servo gekeken Fritsie :(

de zender had vanochtend al een beetje moeite met het vinden van de ontvanger dus heb de zender en ontvanger geupdate ( had ik nog niet eerder gedaan:???:) en alles lijkt weer prima te werken , al is het geen hele sterke servo want is nog steeds met weinig kracht tegen te houden, maar de snelheid van het sturen is weer terug ;)

misschien eerdaags eens kijken voor een sterke servo

Zo mannen, hele dag in de weer geweest met de kids, vanmorgen voetballen met de kleine man, daarna moest hij wedstrijd judo, aan het einde van de dag ook dochter wedstrijd judo. Ben er best een beetje gaar van. Begon de vrouw ook nog dat het morgen lekker weer wordt, leuk om eens iets te doe (met vrienden naar het strand ofzo :() Even kijken hoe ik dat weg kan managen :)

@Wolfje, die Savages krijgen flink op hun donder en de wielen vliegen eraf als was het een Baja :D

Begon de vrouw ook nog dat het morgen lekker weer wordt, leuk om eens iets te doe (met vrienden naar het strand ofzo :() Even kijken hoe ik dat weg kan managen :)
Het zand op HoogTij is ook uit de zee gepompt. Dus gewoon meenemen naar HoogTij. Langs het kanaal is bijna hetzelfde als op de pier lopen. :rolling:

Zo, me vandaag eventjes bezig gehouden met de KamTech-Caravan.

Zal zo eventjes foto's plaatsen.

@sleur

Was jouw spuiter aanwezig?
Mijnes was op vakantie, dus ben ik maar doorgereden naar de reclame studio voor wat opplak vinyl .....

Zo, me vandaag eventjes bezig gehouden met de KamTech-Caravan.

Zal zo eventjes foto's plaatsen.

@sleur

Was jouw spuiter aanwezig?
Mijnes was op vakantie, dus ben ik maar doorgereden naar de reclame studio voor wat opplak vinyl .....
Nee, ik ben nog niet bij de spuiter geweest omdat ze behoorlijk wat nachtvorst opgaven. Ik denk: "voordat ik vannacht wegvries in dat ding, eerst isoleren die hap." 8O ;)

Misschien moeten we invoeren dat een ieder die een karretje achter zijn TamTech heeft tijdens de laatste race, gewoon 5 extra punten krijgt. :lol: De laatste dag wordt natuurlijk een funrace waarbij de langst rijdende TamTech (niet op basis van accu's) de meeste punten verdient. :hammer:

Zoals beloofd foto's van de Kip-R ........

caravan1.jpg

De Kip-R met bijgeleverde afneembare trekhaak.
Door de afneembare kogelkoppeling met name geschikt voor het snellere bochtenwerk, ook op heuvels is montage gegarandeerd ......

caravan2.jpg

En ook supersnel in de bochten dankzij het verbeterde brede Kip-R onderstel..

Misschien moet ik me ook nog even bezighouden met isolatie, want het is om te sterven zo koud buiten ......

caravan3.jpg

(waar een wielmeenemer van een FG al niet goed voor is :rolling: )

Laatst bewerkt:
Mooie tappert BYM, misschien moet je op het raam een foto van dr.dre plakken :rolling:
Hé, kan jij gedachtenlezen of zo? Ik had al wel een foto van marcelsiggery maar niet van dr.dre. Ik zal al de hele dag te denken aan een opschrift als Douwe Tabbert's Hilfiger Tattoo & Piercing Shack". :lol: :rolleyes:

Als je een volledig blik purschuim leegt in zo'n ABS bakkie, dan wordt kennelijk niet alle schuim hard vanwege zuurstofgebrek (kennelijk best benauwd in zo'n klein sleurhutje). :evil:

Zoals gezegd, ik heb in de anderkant een stuk hard schuim (met een snelle kleur :?). Hierin is een uitsparing gemaakt waar een houten frame (MDF :cry:) in zit. Mijn wieltjes zitten in ieder geval op de plek waar ze horen. Zijn ze beter bestand tegen onaardige medeweggebruikers. :lol:

onroad_tamtech_sleurhut_onderkant.jpg

Bym : gaaf gedaan ,ziet er goed uit:yes:,gewoon de volgende race aankoppelen,de sleurhut zal flink uitbreken in de bocht en niemand komt er dan voorbij ;)
Sleur : ook lekker bezig ,ook weer geweldig :cool:
Burp : je hebt gewoon recht op de zondag,je hebt vandaag al je kid's dag gehad :yes:plus wij kunnen ook niet meer zonder jouw :cool:
kijk je vrouw aan en maak dit gebaar :bye:

Tot morgen,en vergeet de heli niet..

Laatst bewerkt:
@Sleurhutje:
Neem jij weer (traditiegetrouw inmiddels) de bekertjes en de aditieven mee?

Ik heb mijn kap van de Baja nog niet gespoten,mag ik van jou een onderplaat met sidepods lenen? De bovenste body parts heb ik al.:p (via Jerry)

Kan ik morgen even testrijden met m'n Baja.;)

@Sleurhutje:

Ik heb mijn kap van de Baja nog niet gespoten,mag ik van jou een onderplaat met sidepods lenen? De bovenste body parts heb ik al.:p (via Jerry)

Suikerklontjes heb ik nog steeds niet, ze zijn nu allemaal op kantoor de koffie zonder suiker gaan nuttigen. :? Met een paar weken hebben we suikerzakjes met bedrijfslogo. 8O Maar stuifkoe (=melkpoeder), bekertjes en roeispanen is geen probleem. :thumbsup:

De plastic sidepods heb ik nog wel, maar de bodemplaat niet. De Baja-in-stukken heeft ook geen bodemplaat (schiet me nu dus te binnen dat dat één van de ontbrekende delen was :cry:).

@Sleurhutje:

Hoera, weer een SS rijker :cool: ,ik heb nog wel een outerware voor de luchtfilter voor je te leen,maar wellicht heb je die al.
En gewoon meteen vol gas de welbekende heuvel op knallen,ga ik filmen :rolleyes:
of toch maar niet....

Suikerklontjes heb ik nog steeds niet, ze zijn nu allemaal op kantoor de koffie zonder suiker gaan nuttigen. :? Met een paar weken hebben we suikerzakjes met bedrijfslogo. 8O Maar stuifkoe (=melkpoeder), bekertjes en roeispanen is geen probleem. :thumbsup:

De plastic sidepods heb ik nog wel, maar de bodemplaat niet. De Baja-in-stukken heeft ook geen bodemplaat (schiet me nu dus te binnen dat dat één van de ontbrekende delen was :cry:).

Cubic sugar crystals neem ik ook wel mee.
De bodemplaat van de Baja heb ik hier uiteraard in kakelverse, nog nooit gebruikte uitvoering. Als ik daar jouw sidepods op mag plaatsen zou dat top zijn! :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back