Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt als een goed gevulde avond vol vliegplezier... :yes:
Yep. Eerste filmpje wordt ontwikkeld. 8O Dan in de upload en het volgende filmpje van de Duck to the Rescue. :D

Moet je naar Israel komen, het is hier overdag bloedverziekend heet........alleen in het zwembad wel lekker uit te houden.........
Ja, dat hoeft van mij dan ook weer niet. Vanavond was prima. 21°C, klein beetje wind, zonnetje. Prima te doen. Bij vertrek om 21:00 was het nog steeds een prima 19°C, net als nu. Ik ben gelukkig geen koudbloedig dier, ik ben al heet van mijzelf. :? :lol:

*pintje pakt en nog even in de tuin de upload afwacht* :celebrate:

Yep. Eerste filmpje wordt ontwikkeld. 8O Dan in de upload en het volgende filmpje van de Duck to the Rescue. :D

Ja, dat hoeft van mij dan ook weer niet. Vanavond was prima. 21°C, klein beetje wind, zonnetje. Prima te doen. Bij vertrek om 21:00 was het nog steeds een prima 19°C, net als nu. Ik ben gelukkig geen koudbloedig dier, ik ben al heet van mijzelf. :? :lol:

*pintje pakt en nog even in de tuin de upload afwacht* :celebrate:
Ga morgen via Rome door naar Albanie, ben benieuwd hoe het daar is, hoop wat minder warm

:p

Zit je daar nu nog steeds of alweer ???
Ligt eraan hoe je het bekijkt, heb ruim een week offshore gezeten, gisteren weer aan wal gekomen.
Albanie is volgens mijn collega's heel goed te doen.
Is een Canadees bedrijf en die hebben daar een base gebouwd met alles erop en eraan, goed voer en goedkope drank volgens hun, dus ben benieuwd!

trouwens, kan wel dichterbij zitten, maar Oslo schijnt ook niet zo heel gezellig te zijn de laatste tijd........

*even wat leuks met het vrouwtje doen gaat *
*daarna slapen gaat *
*morgen lekker niets doen *
*beetje klooien *
*welterusten vast *

Zo, dat YouPoept is snel zeg. Duurt nog dik anderhalf uur.

*pintje leegdrinkt en ook zijn vrouwtje iets aan gaat doen*
doggystyle.gif

* peukie oprookt en slapen gaat.

Morgen wieder an die arbeit :-(
slapen.....wat een luxe......wordt over anderhalf uur opgehaald en mag me door de Israelische security heen gaan worstelen..........wordt gen de middag voor ik aan maffen toekom (mini tukkies tijdens het vliegen niet meegeteld dat is)

slapen.....wat een luxe......wordt over anderhalf uur opgehaald en mag me door de Israelische security heen gaan worstelen..........wordt gen de middag voor ik aan maffen toekom (mini tukkies tijdens het vliegen niet meegeteld dat is)

Succes kerel, volgende week lekker een weekje vrij toch ??? ;-)

Succes kerel, volgende week lekker een weekje vrij toch ??? ;-)
nog ff niet.......maar die dikke Dodge die ik wil komt wel lekker dichtbij met dit soort drukte, en komt straks wel weer een tijdje dat ik een maand of langer thuis ben achter elkaar:D hopelijk met goed weer, kan ik misschien toch nog eens een keer mijn brevet halen:cool:

wha , mooie vliegerts <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

ragger , jij moet ook ff kijken !

Ooohhwwwwww, die Cessna 182 vind ik GEILLLLLL!!!!!

Alleen Venlo, pfff daar geraak ik voorlopig ff niet :nooo:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back