Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatste stootje van mij he ? :-) ;-)

te laat , ben al klaar :p

*pintje leegdrinkt en ook zijn vrouwtje iets aan gaat doen*
doggystyle.gif

goed plan van mij he ? ;)

zo , nu pitten gaat , toedeloe :bye:

Ohw Vet ragger, zal de mijne met kleintjes erachter ook eens meenemen :mrgreen:

Kunnen we mooi in het water achter elkaar aan zwemmen :rolling:

Wat een gelul, die check. Er lopen verdorie 21 glasvezels t.b.v. de transatlatische internetverbinding die bij Bakkem (niet Wijk aan Zee!) de zee in gaat. Ik kan het snelste internet van heel Europe hebben, het ligt in de stoep voor mijn deur (iets van 120Gbps 8O).

Niet zo miepen, ik woon op een 8Mbit bitstreamlocatie en sta wat prioriteit betreft op de allerlaagste plaats in Nederland om van een snellere verbinding voorzien te gaan worden, vooropgesteld dat Assendelft uberhaupt al eens overgaat op glasvezel ...

En Uteraard Pikkenze Centen komt er hier bij mij niet meer in :nooo:

Môgguh, maar beginnen met een saai filmpje (met uiteindelijk de uit elkaar vallende motor in mid-air en zo)...

Laatst bewerkt door een moderator:
Moguhhhhh allemaal,

Wat een weertje. Jammer dat er gewerkt moet worden vandaag.
Zit vandaag in Den Haag, dus dat wordt geen vliegen. Misschien vanavond als ik op tijd klaar ben.

Flybarless head voor de Raptor is onderweg.
Kan ik de heli volgende week ombouwen. Alleen nog een ander setje bladen bestellen.

Moggguh allemaal, Rise and Shine , het is bladjestil :-) :-)

Voor de flapkanziegangers onder ons, op naar het veld ;-)

* werken gaat :-(

Moguhhhhh allemaal,

Wat een weertje. Jammer dat er gewerkt moet worden vandaag..

kijk , snappen jullie nou dat het vliegen voor junkie niet meer aantrekkelijk is ? en dat ik er niet zoveel zin meer an heb ?

ik heb vakantie , mooi weertje , het is een brandstofdag , dus een aantal van ons zouden lekker kunnen gaan vliegen op hun varkanzie dag , maar neejjjj , vliegen mag pas 's nachts :snipersmile: :? omdat het bierdrinkende non viegers bestuur zonodig de donderdag om zeep hebben geholpen :rolleyes:

heel fijn !

we moeten dit vanavond maar even bespreken op den club , dat op het nieuwe veld iedereen gelijk is !

*gezinsdag er van maken gaat

Laatst bewerkt:
kijk , snappen jullie nou dat het vliegen voor junkie niet meer aantrekkelijk is ? en dat ik er niet zoveel zin meer an heb ?

ik heb vakantie , mooi weertje , het is een brandstofdag , dus een aantal van ons zouden lekker kunnen gaan vliegen op hun varkanzie dag , maar neejjjj , vliegen mag pas 's nachts :snipersmile: :? omdat het bierdrinkende non viegers bestuur zonodig de donderdag om zeep hebben geholpen :rolleyes:

heel fijn !

we moeten dit vanavond maar even bespreken op den club , dat op het nieuwe veld iedereen gelijk is !
Zeikerd, zoek een hobby... :teacher: ;)

Je kan de hele dag slapen zodat je vanavond lekker uitgerust kunt vliegen. Maar nee, meneer moet de hele dag druk doen en dan klagen dat-ie gaar is en geen zin meer heeft. Dus waar ligt het dan aan? :? :p Vorig jaar liep je te klagen dat je op vrijdagmiddag nooit mee mocht vliegen vanwege de tijden. Dus je gaat gewoon vanavond of morgenmiddag vliegen. PUNT!!!

heel fijn !

*gezinsdag er van maken gaat

Het mooie van jou verhaal is dat je er zelf om hebt gevraagd.
Alles is toen besproken. Ook het verplaatsen van de tijd. Gekke is dat jij op die bewuste ATV vrijdag nooit aanwezig bent. :D:D

Vandaag de bus wassen (wasstraat) ;) en inruimen , morgenochtend de sleurhut erachter en dan om 05:00 uur richting Frankrijk :D Het is daar zo'n 26 graden dus net lekker ;) :cool: over drie weken weer thuis dan nog een weekje bankhangen , dan kan daarna de stijd weer losbarsten :(

Zeikerd, zoek een hobby... :teacher: ;)

Je kan de hele dag slapen zodat je vanavond lekker uitgerust kunt vliegen. Maar nee, meneer moet de hele dag druk doen en dan klagen dat-ie gaar is en geen zin meer heeft. Dus waar ligt het dan aan? :? :p Vorig jaar liep je te klagen dat je op vrijdagmiddag nooit mee mocht vliegen vanwege de tijden. Dus je gaat gewoon vanavond of morgenmiddag vliegen. PUNT!!!

Het mooie van jou verhaal is dat je er zelf om hebt gevraagd.
Alles is toen besproken. Ook het verplaatsen van de tijd. Gekke is dat jij op die bewuste ATV vrijdag nooit aanwezig bent. :D:D

ik ben het helegaar niet eens geweest met het plukken van de donderdag!

enbovendien is mijn grootste argument dat elektro tegenwoordig meer herrie maakt dan brandstof , dus de tbrandstoftijden nergens meer op slaan , behalve als het om milieu gaat , maar ik denk niet dat het daar om gaat .

vanavond maar es een vergaardering aanvragen , want ik erger me gewoon aan die tijden , ik voel onrecht , en de meeste andere vliegers ook , dus hoogste tijd voor vergaardering , anders ga ik idd een andere hobby zoeken :idea:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back