Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt omdat je zo irritant veel nutteloos post. Nog een geluk dat je minimaal 30 seconden moet wachten tussen elke post. :?

Anyway, als je kiest voor postzegelpost (Shipment: International Air Mail ($40 limit) 0 - 100gr $2.99 / International Air Mail ($70 limit) 100 - 200gr $3.99) dan krijg je geen tracking code. Merkwaardig genoeg zit dat in een identiek doosje. Maar goed...

Gaat voor mij niet op, mijn bestellingen zijn altijd zwaarder en duurder :-( ;-)

Anders gebeurt er dit....

badmuts_banned.jpg

:mrgreen:

Wisten jullie dat junkie de grootste zeikerd in ons draadje deel 7 is? 8O :? Ik moet echt vaker posten in dit draadje, anders gaat dat ten koste van mijn reputatie. :rolling:

(en PB de meeste keren zijn YouTube filmpje van dat aan zijn lollie likken heeft gepost :mrgreen:)

dat gaat nog wel ± 5 jaar duren denk ik...

En het gaat nog langer duren als ik gebanned wordt....
report.gif

Wisten jullie dat junkie de grootste zeikerd in ons draadje deel 7 is? 8O :? Ik moet echt vaker posten in dit draadje, anders gaat dat ten koste van mijn reputatie. :rolling:

(en PB de meeste keren zijn YouTube filmpje van dat aan zijn lollie likken heeft gepost :mrgreen:)

Volgens Sleur sta je niet eens in de top 10 :rolling:

Ach ...
Boeier :)

@Frank: Langskomen zat er niet in deze week.. Sowwy.. Wel is de kies hersteld vandaag.. :-)

Ik zal even zien wanneer ik volgende week tijd heb.. Wil het echt snel in orde hebben.. mooie weer komt eraan, dus vlieeeeeeeeegen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back