BYM
Forum veteraan
zal het nooooit meer doen BYM
![]()
Jij telt nog niet mee met je -5000 posts :rolling:
Tel nog maar ff verder dan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zal het nooooit meer doen BYM
![]()
Komt omdat je zo irritant veel nutteloos post. Nog een geluk dat je minimaal 30 seconden moet wachten tussen elke post. :?
Anyway, als je kiest voor postzegelpost (Shipment: International Air Mail ($40 limit) 0 - 100gr $2.99 / International Air Mail ($70 limit) 100 - 200gr $3.99) dan krijg je geen tracking code. Merkwaardig genoeg zit dat in een identiek doosje. Maar goed...
Anders gebeurt er dit....
![]()
ja Sleur
dat gaat nog wel ± 5 jaar duren denk ik...Jij telt nog niet mee met je -5000 posts :rolling:
Tel nog maar ff verder dan![]()
Zit eens niet door mijn poststs te spammen jôh... :evil:![]()
jij weet ook alles te vinden lolWisten jullie dat junkie de grootste zeikerd in ons draadje deel 7 is? 8O :? Ik moet echt vaker posten in dit draadje, anders gaat dat ten koste van mijn reputatie. :rolling:
(en PB de meeste keren zijn YouTube filmpje van dat aan zijn lollie likken heeft gepost)
Wisten jullie dat junkie de grootste zeikerd in ons draadje deel 7 is? 8O :? Ik moet echt vaker posten in dit draadje, anders gaat dat ten koste van mijn reputatie. :rolling:
(en PB de meeste keren zijn YouTube filmpje van dat aan zijn lollie likken heeft gepost)
jij weet ook alles te vinden lol![]()
Check. Ik vond ineens ook weer dat liedje over knaller. Wie? Knaller, je weet wel. Rinus de Rukkabouter... :?Ja duhhh, Sleur is een super nerd![]()
en ik op plaats 17 das toch niet gek voor een nieuweling tochIk sta in de top 5 !!! Yeahhhh !!!!;-)
Ah ja, toevallig was het wel mooi vandaag SysAdminDay en hadden alle techneuten bij ons op kantoor daarom een saucijzenbroodje (zo'n lekkere verse ambachtelijke grote).Ja duhhh, Sleur is een super nerd![]()
dat gaat nog wel ± 5 jaar duren denk ik...
En het gaat nog langer duren als ik gebanned wordt....![]()
Wisten jullie dat junkie de grootste zeikerd in ons draadje deel 7 is? 8O :? Ik moet echt vaker posten in dit draadje, anders gaat dat ten koste van mijn reputatie. :rolling:
en ik op plaats 17 das toch niet gek voor een nieuweling toch![]()
Ah ja, toevallig was het wel mooi vandaag SysAdminDay en hadden alle techneuten bij ons op kantoor daarom een saucijzenbroodje (zo'n lekkere verse ambachtelijke grote).![]()