5p1k3
Forum veteraan
Ah ja, toevallig was het wel mooi vandaag SysAdminDay en hadden alle techneuten bij ons op kantoor daarom een saucijzenbroodje (zo'n lekkere verse ambachtelijke grote).![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ah ja, toevallig was het wel mooi vandaag SysAdminDay en hadden alle techneuten bij ons op kantoor daarom een saucijzenbroodje (zo'n lekkere verse ambachtelijke grote).![]()
Volgens Sleur sta je niet eens in de top 10 :rolling:
Ach ...
Boeier![]()
Yep, en om 16:00 uur bier en chips (as usual on friday's). :celebrate: Elke dag minimaal een gevulde koek bij de koffie. De lunch is prima verzorgd met gekookte eitjes, luxe broodjes en veelal ook tosti's of pizzapuntjes.Een echte nerd lunch dus![]()
![]()
;-)
Sinds hij in Purmerleuter op de club en bij diverse winkels onzin liep te verkondigen over mij en een persoonlijk faillissement, fraude etc. en de daaruit volgende rellen in het bestuur bij de club daar, nooit meer wat van hem vernomen (alleen nog een persoonlijk excuses van hun voorzitter).Hee hoe zou het met Dirk zijn, iemand ooit nog eens wat gehoord???
Jaap is okidoki, net als zijn zoon Erik (cenmonster op het MBF). Die kun je gewoon de groenten doen.@sleur je moet de gr hebben van jaap fray
ik had het over het vliegen en toen viel je naam het is fam: en spreeken elkaar alleen op verjaardagenJaap Frey is okidoki, net als zijn zoon (hoe heette die ook al weer, was Grave Digger op het MBF). Die kun je gewoon de groenten doen.
![]()
![]()
Het is ook één grote familie daar in dat dorp. Lijkt wel Urk. 8O :rolling:ik had het over het vliegen en toen viel je naam het is fam: en spreeken elkaar alleen op verjaardagenik zal de gr terug doen over een half jaar
en zijn zoon weet ik niet hoe hij heet
![]()
Jaap Frey is okidoki, net als zijn zoon Erik (cenmonster op het MBF). Die kun je gewoon de groenten doen.![]()
(ook zware jongen, hdgracing, pepe enz. waren toffe gasten, jammer dat rijden en vliegen uiteen is gegaan, het is de schuld van de gemeente Zaanstad :evil: :cry![]()
ik ben bij de oprichting geweest en in het bestuur gezeten van die club voor een jaar maar geen medewerking gehad (stockcar)Tja... de gemeente Zaanstad..
Vroeger.. in the old days.. Toen de MVZ nog bestond en nog stond voor: Modelbouw Vereniging Zaanstreek (wat later meer uitmonde in Modelvlieg Vereniging Zaanstreek)
Maarja, geen ruimte voor auto's in de zaanstreek, laat staan voor vliegtuigen.. Rot gemeente.. Blij dat ik er weg ben..![]()
ik ben bij de oprichting geweest en in het bestuur gezeten van die club voor een jaar maar geen medewerking gehad (stockcar)
heb ik daarna gedaan ik bezit mijn boot nog steeds zwarte zee we hebben toen ook nog wedstrijden gedaan in het park van wormerveer en werdt ook nog eersteDan moet jij mijn vader kennen... Die zat er sinds de oprichting ook bij..
Jammer dat die club ter zielen gegaan is.. Maja.. helaas pindakaas..
Van de auto's heb ik overigens niet veel meegemaakt (was ik te klein voor i guess). Wel veel van de bootjes meegemaakt overigens.
Gek, ik heb het volgehouden 3 seconden te kijken. Maar het begon al met reclame voor een HTC. Dan zap ik gelijk weg.
,
heb ik daarna gedaan ik bezit mijn boot nog steeds zwarte zee we hebben toen ook nog wedstrijden gedaan in het park van wormerveer en werdt ook nog eersteben na 2 jaar gestopt ivm verhuizen en trouwenn, huis kopen kindertjes enz enz en nu zins een half jaar lid van ACH met veel lol
![]()