marcelsiggery
Forum veteraan
worden???????
*plop*
Je spreekt nu voor jezelf hoop ik ?? Grijze muis

Proost Spikey ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
worden???????
*plop*
gaaf filmpjeDJfesh met zijn nieuwe copter..
Zonder de oude HT groep is de ACH echt boringgggg ;-)
Okay, ik geloof je.
Nee, is standje *geen idee* van de Kama Sutra.hey !! je ligt er niet op![]()
![]()
Okay, ik geloof je.Alleen maakt dit plaatje het minder geloofwaardig dat JIJ de ramen gelapt hebt. :?
Nee, is standje *geen idee* van de Kama Sutra.![]()
Sorry, even
Ik ga weer zo'n stomme vleugel bestellen. Maar dan wel een Maxi Swift van 1,4 meter. Daar ga ik mijn FPV zooi in/op/aan/onder kleven. 8O Reden? Dat ding is van EPP en kan goed tegen stuiteren van een beetje hoogte.Zweeft heel mooi en toch wendbaar. Getuige de ervaring met de Swift II dat het saai vliegen is dus prima voor FPV.
Uiteindelijk wil ik wel de Eagle Tree Systems OSD Pro erop zetten, inclusief kunstmatige horizon, auto homing etc. Ziet er wel kek uit. Net echt vliegen met HUD. Ik heb al een FMA-4 liggen (IR horizon detectie/auto-level).
Auto homing bij wegvallen zendersignaal (hoef je hem niet van een dak van een fabriekshal te halen :lol
Sorry voor deze onderbreking. Backntopic:
kijk hik ben net ff weza zuipe
dat noem ik nou multiefunctioneel hik
of zooe iets wel lagge
Boot uit Somalië? Rare vlag die zwarte met de foto van mijn schoonmoeder. :?
@3DFris: Heb jij op jouw hexacopter nu inclinatiemeters (hoek meting) om dat ding vlak te houden? Zo ja, welke? Of gebruik je alleen gyro/acceleratiemeters?
Huh? Ja, ik dacht ook twee. Maar kijk net op HK en er staat dat er maar eentje besteld is (in in de email die ik kreeg voor de betaling). Hebben we toch niet goed opgelet.@ sleur hoe veel van die accu meters heb jij besteld voor mijn ? ik dacht 2 er is er maar 1 geleverd ? en op welke voltage moet ik de schakelaar zetten 5 of 6 volt ik heb 1050 mamp 3s![]()
in de toekomst nog maar een bestellen maar dat komt wel na de vakantie in iedergeval bedankt top het wordt wel nettjes geleverd. ben der blij meeHuh? Ja, ik dacht ook twee. Maar kijk net op HK en er staat dat er maar eentje besteld is (in in de email die ik kreeg voor de betaling). Hebben we toch niet goed opgelet.
![]()
Als je hem op 5V zet, zit je altijd goed. Als je servo's 6V aankunnen dan mag-ie ook op 6V (je had geloof ik DS821's dus die kunnen prima op 6V). Die extra snelheid van de servo's ga je voorlopig niet nodig hebben.![]()