Sleurhutje
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wtf ! word het ineens prachtig vliegweer , zonnetje breekt door 8-O ik wist niet eens meer hoe de zon eruit zag![]()
VLIEGEUUUUUUUHHHH
Yep ik kom eraan.
Yep ik kom eraan.
Wij vliegen nu al 3 jaar met de T12FG, wisselen heel veel van modelgeheugen, soms meerdere keren per dag...Schijnen ze wel vaker last van te hebben met die modelgeheugens
![]()
Wij vliegen nu al 3 jaar met de T12FG, wisselen heel veel van modelgeheugen, soms meerdere keren per dag...
tot nu toe nog nooit een storing gehad.. ik denk dat de persoon in kwestie eens naar zijn accu aansluitingen moet kijken...
overigens wisselen wij nooit de accu, gewoon laden en een uurtje of 8 vliegen...
Maakt niet uit wat je met die zender doet, een zender mag nooit en te nimmer uit zichzelf zomaar uitgaan en op een ander modelgeheugen springen :nooo: 8O
---EDIT---
Dat hij dan nog reageert op het model vindt ik ook raar, bij Spektrum zou dat nooit lukken. Komt je model niet overeen met je ontvanger dan bind hij gewoon niet.
Typo, je stuurt met richtingsroer dus opzij naar de kant die je wilt slippen en corrigeert/houdt de vleugels op zo'n 25° scheef.
Op het veld in het echie dus de richting van de hekken af kiezen zodat je bij een ontsnappingspoging van je af vliegt. Maar eerst goed simmen.![]()
jep nu nog mn heli vlieg bewijs halenLeuk dat je ook een grote heli heb nu VIn![]()
jep dat moet maar snel eens gebeurendiekan iedereen bij je afnemen die een beetje heli kan vliegen![]()