Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
wtf ! word het ineens prachtig vliegweer , zonnetje breekt door 8-O ik wist niet eens meer hoe de zon eruit zag :confused: ;)

VLIEGEUUUUUUUHHHH

:D Schijnen ze wel vaker last van te hebben met die modelgeheugens :yes:
Wij vliegen nu al 3 jaar met de T12FG, wisselen heel veel van modelgeheugen, soms meerdere keren per dag...
tot nu toe nog nooit een storing gehad.. ik denk dat de persoon in kwestie eens naar zijn accu aansluitingen moet kijken...
overigens wisselen wij nooit de accu, gewoon laden en een uurtje of 8 vliegen...

Wij vliegen nu al 3 jaar met de T12FG, wisselen heel veel van modelgeheugen, soms meerdere keren per dag...
tot nu toe nog nooit een storing gehad.. ik denk dat de persoon in kwestie eens naar zijn accu aansluitingen moet kijken...
overigens wisselen wij nooit de accu, gewoon laden en een uurtje of 8 vliegen...

Maakt niet uit wat je met die zender doet, een zender mag nooit en te nimmer uit zichzelf zomaar uitgaan en op een ander modelgeheugen springen :nooo: 8O

---EDIT---
Dat hij dan nog reageert op het model vindt ik ook raar, bij Spektrum zou dat nooit lukken. Komt je model niet overeen met je ontvanger dan bind hij gewoon niet.

Laatst bewerkt:
Maakt niet uit wat je met die zender doet, een zender mag nooit en te nimmer uit zichzelf zomaar uitgaan en op een ander modelgeheugen springen :nooo: 8O

---EDIT---
Dat hij dan nog reageert op het model vindt ik ook raar, bij Spektrum zou dat nooit lukken. Komt je model niet overeen met je ontvanger dan bind hij gewoon niet.

tja Wij hebben top zenders nooit probleemen he phil.:Dmiddag manen hier in Die FR geen zon geen wind en toch 25 gr lekkeeeeeeeer hoor . @siggie prettige vakantie Ik ben er weer over een dag of 10 in het koude kikkerland groeten allemaal:D

Laatst bewerkt:
Typo, je stuurt met richtingsroer dus opzij naar de kant die je wilt slippen en corrigeert/houdt de vleugels op zo'n 25° scheef.

Op het veld in het echie dus de richting van de hekken af kiezen zodat je bij een ontsnappingspoging van je af vliegt. Maar eerst goed simmen. :yes:

Jup.. is een leuke manier van binnenkomen voor de landing en in sommige gevallen ook erg handig als je het kunt.

Denk aan een windje die net niet ideaal over het veld staat. Dan kom je dwars binnen, met de neus in de juiste windrichting en het laatste moment trek je de neus recht en zet je de kist neer.

Andere kant ook erg handig om de snelheid uit je kist te halen. Doe het ook wel eens als ik van erg hoog kom aan zetten en de kist op de grond wil neer zetten direct (zonder dus rondjes te vliegen eerst nog).

Maar idd :yes: Ik zou eerst goed oefenen op de sim. Het heeft me al eens een kist gekocht..

*dvdtje aanzet en via de PS3 kijken gaat*

Wel even de wind aanzetten op de sim... gaat het ook proberen. (meeloper)
Niet naar het veld, niet werken, spontane leegloop. Val je wel van af.

Als je bij een futaba de geheugen module verkeerd in de zender stopt kom je in het service menu. Er daar moet je niets in veranderen. (of de 2 buitenste pennetjes doorlussen)

Neemt nog een imodium en gaat de sim opstarten met dit mooie weer...

zo ook weer terug van een weekendje breda
en heel toevallig stond daar ook een raptor tekoop
die maar mee genomen op de terug weg
leuke heli alleen nog effe carbon bladen kopen want er zitten nu houten op

Zo, weer gezellig te kermis geweest met de kids (en grut van en met familie). Kleinste Sleur heeft de schiettent ontdekt, ging hem best goed af. 80% raak bij sterrenschieten en 40% bij konijnen knallen. Talent hoor, binnenkort maar.... Nee, dat is onethisch. :oops: :yes: ;)

Tijd voor bierbeque... :banana:

hier een paar fotos anders is t niet gebeurd
ny65qr.jpg

2aih3dy.jpg

c7u3l.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back