Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
de motor is een tundertiger redline 53
servos zijn van ace (tundertiger) giro 401
zit alleen geen covenor op
was een completen set verkocht door rc heliparts.nl

governer is het geld niet hoor, paar tientjes kan ej al een throtle jockey regelen. Zou ik wel doen ;) Gyro is netjes voor standaard 3d. Leuke heli:)

Al de hele dag aan het werk. Nou ja werken.. aan het wachten op anderen en dan wat dingen controleren. En dat duurt het de hele dag al. Grrr.... Van de week maar een dagje compenseren.

en ook weer braaf thuis !

lekker gevlogen met de xtra , lekker kistje hoor !

dus tijd voor de volgende vlieger en dat is natuurlijk de Extra 330 met dat smoke dinges weet je wel :p

v/d week maar ff klaar maken en mee naar het veld , en nog ff laten checken en voorvliegen door de pro's des velds ;)

de geulen in het veld lijken verdwenen te zijn ,alles is weer netjes aan elkaar gegroeid zo lijkt .

ragger en ronald en krissie en corb , thanx voor supporten en afstellen van de cap , vanalles getest , carb is open geweest , zag er best netjes uit ,maar het probleem van inhouden ( te weinig benz ) komt toch door de rubbers en membraam , dus even een nieuw setje in pleuren , kan die ook voor de maiden gaan .
ook de prop moet groter ,want hij maakt teveel toeren .

bart D : thanx voor de juiste petrol !!

dus weer wat wijzer geworden .

was weer een topdagje en weer vlieg verzadigd :p

vinny; mooie heli :p felici !

Tjeesisss, had niemand me er ooit op kunnen wijzen dat de afkorting ACH staat voor: Aero Conditie Club Heemskerk?

Pffff...mijn Twinstar na een gecontroleerde noodlanding ACHter het maisveld aan de grond gezet, wegens een uitgefikte ESC.
Takke eind lopen..slootje was te breed om met succes overr heen te springen...

voelde me net een Korenwolf na al dat gewandel door dat graan :D

204.jpg

vandeburg: al een vliegtuig gekocht? duurt wel erg lang he ;)

Haha! Gisteren nog even met de mijn vrouw en zoontje naar de zwarte markt geweest. Je word daar nu ook helemaal dood gegooid met RC Helikopters. Je zag er best wel veel mensen mee lopen. Kan me niet voorstellen dat het echt kwaliteit is.

Zelf moet ik eerst weer wat sparen voordat ik weer een grote aanschaf doe. Kost veel een gezin. Je houdt amper geld over voor hobbies. ;)

Dan wordt het tijd dat je iets knaps bouwt voor me dus ;)
Heb wel wat staan hoor:
- Graupner Monsun 1,6m spanwijdte, digitale servo's, Genius 70A ESC, Compact 460 900kV motor, 2x Kokam 4S 3400mAh (€450)
- BMI Super Dimona 2,4m spanwijdte, BlueBird servo's, Turnigy 60A Plush ESC, Turnigy 3642-1450kV motor, 3s2p LiFePo (€300)
- Graupner Saphira 1,4m spanwijdte, digitale servo's, Turnigy 80A Plush ESC, Turnigy SK4055_600kV motor, 3x Turnigy 6S 3300mAh (€350)

oja , bijna vergeten , dagfilmpie van vandaag ;)

*verder dvd afkijken gaat *

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back