Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Er is niets zo leuk als met je schoonmoeder lekker glijden.ziet er leuk uit Sleur![]()
lynx nog ff gebeld , hij had gelukkig nog een OS 20 cc 2T nitro in de aanbieding , dus binnenkort mijn Xtra ff tunen , gewoon lekker power aan boord .
\Burp ik heb je motor nodig voor een testje ( kijkt Burp lief aan)
Voor ik hem opstuur naar hong kong voor garantie zou ik wel eerst zeker willen weten of dit het is.
Ik weet het wel, maar mijn portemonnee niet.voor diegene die lekker en mooi wil vliegen en een goede vlieger willen , dan zou ik voor deze gaan , sublieme vlieger !
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
mijn xtra vliegt ook zo heerlijk echt blij mee !
ook lekker in de buurt deze vlieger .
dus krissie of corby , ik zou het wel weten![]()
Ik weet het wel, maar mijn portemonnee niet.
Vinni heeft zo'n HK brommer op zijn FuckJet zitten. Geen idee of dat voor een 450 of een 500 is.Begrijpelijk in JOUW gevalNee helaas, sam heeft niets liggen dat ik even kan gebruiken behalve een 890 kv. Inplaats van een 1600KV. Deze geeft sowieso minder vibraties door het lagere toerental.
Yuk, geen mooie vlieger. Een soort van onderzeëer, zo'n lange pijp maar nu met grote flappen, stinkmotor en schroef aan de voorkant.Gewoon een mooie robuste Yak54 kopen jonge!
Ik weet het wel, maar mijn portemonnee niet.
Junkie, een X-tra wordt "normaal" gevlogen met een OS 160 FX methanol of Benzine.
De 160-er is een 26CC!, geen 20..... :nooo: