Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
junkie_helga.gif

Vrees dat het veld een beetje nat is na die donderzooi van vanmorgen...en moet met dat lange gras iemand hebben om hem op te gooien ook, of ik moet grotere wielen kopen en monteren.....maar ff kijken bij Rob straks!

Precies, maar dan nog een week langer vakantie. Zo nog lekker alleen vliegen? Nu mag het... :D :thumbsup: ;)

Vrees dat het veld een beetje nat is na die donderzooi van vanmorgen...en moet met dat lange gras iemand hebben om hem op te gooien ook, of ik moet grotere wielen kopen en monteren.....maar ff kijken bij Rob straks!
Wieldiameter minimaal 75mm nemen. Heb ik ook op mijn Sleurphira en gaat prima. Zelfs met de gleuven in het veld nog redelijk te doen als je wat blijft rollen na het landen. :D

Deze van 120mm zijn wel groot genoeg. :mrgreen: Ik denk alleen dat je asje te kort is voor de breedte van de velgen. :?

Antwoordapparaat heet zo'n ding. Neem er eentje met een aansluiting voor extern muziekje. Klinkt als last van een een irritante (ver)koper die blijft bellen. :yes:

Maar voor jou als knutselaar is er natuurlijk veel leukers. Neem Asterisk op een oude PC. Gratis te downloaden. Koppel het aan je SIP account (ga er vanuit dat je VoIP belt) en je hebt een IVR systeem. Ik heb ooit een doolhofspelletje gemaakt (5x5 "vakjes" is genoeg). Met de cijfertjes 2,4,6,8 kun je naar voor,links,rechts,achter lopen. Met 5 kun je omdraaien. Zie de uitgang maar te vinden voordat je iemand aan de lijn krijgt. :lol:

Tja, het wordt weer eens tijd dat ik wat ga nerden inderdaad... Vanavond maar eens wat software bij een sprokkelen en de nodige hardware :)

Heb er nu 70 op zitten, en dat was duidelijk niet genoeg. Ga denk ik maar voor 85, dan zou het wel oke moeten zijn denk ik, maar moet dan ook al langere asjes monteren
Wieldiameter minimaal 75mm nemen. Heb ik ook op mijn Sleurphira en gaat prima. Zelfs met de gleuven in het veld nog redelijk te doen als je wat blijft rollen na het landen. :D

Deze van 120mm zijn wel groot genoeg. :mrgreen: Ik denk alleen dat je asje te kort is voor de breedte van de velgen. :?

heb ff naar die van 120 mm ook gekeken, kan ik meteen mee naar Swanslake ook zonder drijvers te monteren............:banana:

Heb er nu 70 op zitten, en dat was duidelijk niet genoeg. Ga denk ik maar voor 85, dan zou het wel oke moeten zijn denk ik, maar moet dan ook al langere asjes monteren
Ik denk niet dat het veel uit gaat maken. Mijn Sleurphira is vreselijk overpowered en die heeft er zelfs moeite meer. Normaliter na 2 meter los en eindeloos vertikaal. Gisteren echt 15 meter nodig om op gang te kunnen komen. Eenmaal los wel lekker vertikaal. Het gras grijpt om de wielassen en remt enorm af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back