Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk niet dat het veel uit gaat maken. Mijn Sleurphira is vreselijk overpowered en die heeft er zelfs moeite meer. Normaliter na 2 meter los en eindeloos vertikaal. Gisteren echt 15 meter nodig om op gang te kunnen komen. Eenmaal los wel lekker vertikaal. Het gras grijpt om de wielassen en remt enorm af.

lekker hoor een beetje remmend gras , lekker voor de Extra zondag ;)

sleur , moet je niet lekker atv vliegen ? heerlijk weertje toch :)

zo , lekker kapstertje gepakt , AH leeg gekocht , videoland geplunderd , lots of microwave popcorn ingekocht laat de regenachtige zaterdag maar komen :worship:

lekker hoor een beetje remmend gras , lekker voor de Extra zondag ;)
60% kans dat je zondag drijvers en een paraplu nodig gaat hebben. :? :onweer:

sleur , moet je niet lekker atv vliegen ? heerlijk weertje toch :)
Ik moet niets, ik vlieg elektro dus ben niet aan vliegtijden gebonden. :p ;) Net alles ingepakt en klaargezet voor een dagje plezier voor gehandicapten supporten. Dus morgen indoorvliegen en simmen. :thumbsup:

zo , lekker kapstertje gepakt , AH leeg gekocht , videoland geplunderd , lots of microwave popcorn ingekocht laat de regenachtige zaterdag maar komen :worship:
Toch raar dat ook jij langzaam steeds meer in ACH-vorm komt. Ook al kom je zelden bij de club langs. 8O :? :lol:

Herstel........lag aan het formaat van de foto dus........weer iets geleerd:rolleyes:
full

Geloof dat mijn foto echt niet mag,is nu al voor de 2e keer verwijderd en heb overigens geen bericht hiervan gehad; zou dat eigenlijk toch wel logisch vinden......

Deze dus!

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Echt weer zo'n half bericht... Welke versie? Waarvan, hardware of software? :? :teacher:

Versie V3. En het is de software. Bekende pro vliegers uit duitserland zeggen dat hij nu beter is dan de Vbar. (lekker boeiend)

Staat nu opp de site out now, maar het is nog niet te downen:(

Laatst bewerkt door een moderator:
60% kans dat je zondag drijvers en een paraplu nodig gaat hebben. :? :onweer:

Ik moet niets, ik vlieg elektro dus ben niet aan vliegtijden gebonden. :p ;) Net alles ingepakt en klaargezet voor een dagje plezier voor gehandicapten supporten. Dus morgen indoorvliegen en simmen. :thumbsup:

Toch raar dat ook jij langzaam steeds meer in ACH-vorm komt. Ook al kom je zelden bij de club langs. 8O :? :lol:

tja , we zien het zondag wel , anders lekker thuis niets doen , ook prima ;)

in dat geval , tot volgend weekend :)

en ja , mijn buikje groeit maar door , moet ik echt iets aan gaan doen , maar dat schuif ik steeds voor me uit ,en schuif vrolijk het teveel aan eten wel naar binnen :)

en ja , mijn buikje groeit maar door , moet ik echt iets aan gaan doen , maar dat schuif ik steeds voor me uit ,en schuif vrolijk het teveel aan eten wel naar binnen :)
Ik schuif hem ook voor me uit. Gaande de jaren gaat dat steeds beter. :mrgreen: ;)

Alles gepakt en/of klaar gezet voor morgen. Nog een beetje pielen op de PS3 en dan naar bedje. Morgen gaat om 05:00 het wekkertje. 8O Je moet er wat voor overhebben om minder valide ettertjes een leuke dag te bezorgen. ;)

Ik schuif hem ook voor me uit. Gaande de jaren gaat dat steeds beter. :mrgreen: ;)

Alles gepakt en/of klaar gezet voor morgen. Nog een beetje pielen op de PS3 en dan naar bedje. Morgen gaat om 05:00 het wekkertje. 8O Je moet er wat voor overhebben om minder valide ettertjes een leuke dag te bezorgen. ;)
Kijk maar uit dat ze de boel niet onder kwijlen.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back