Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gaa ook ff keiken op hed felt :yes:

Roggelaar fuckjet is niet meer goed, heeft nu 3 standen ofzo :hammer:
Ouwe roggelaar er weer in en dan weer knalluh (maar vanafond nied)

Een 3D kist kun je misschien langzaam neer zetten. Ik vrees dat ik met mijn Moth (welke ik snel uit de Mot(h)ten ga halen) wel het hele veld nodig ga hebben.

Ga hem maar eens opsnorren. Wel zin om er eens wat mee te gaan doen, nu ik jou zo bezig zie :)

ik vind het nieuwe veld ook prima hoor , lekker op save landen , maar met mijn huidige kisten is het huidige veld ook prima ,en je leert er goed van landen .
landen vind ik ook het leukst van het vliegen , het vliegen zelf , ach ,het mot maar ;)

dus als morgen het nieuwe veld af is , is prima , maar een paar jaar later is ook best .

ik en nick zijn op het veld straks.:banana:

phoe , ik weet nog niet , mijn leuke collega's wouden graag ff op terras een pintje pakken , dus ook maar gedaan :p heerlijk zelfs :banana: , gevolg is dat ik nu aardig aangeschoten ben na een pittig dagje werken :???:
en de gaarheid hard toeslaat :???: :p

nu inmiddels thuis om vervolgens weer een pintje te pakken en wacht tot maris het eten op tafel zet :p

dus ik zie wel ;)

Laatst bewerkt:
Ikke nie vliegûh niet. :nooo: Vrouw moet weer zo nodig sporten. :? :evil: Nou ja, pech. Wel later naar de club wat bieren. :celebrate:

yoepie !

net met mijn leipe harses het spruitstuk gevonden v/d de webra , ik had alles netjes bijelkaar in een laatje verstopt !

nu kan het blok weer afgebouwd worden ,straks weer lekker knutselen , en ook ff een blokhouder bouwen om hem te testen .

morgen geen atv vliegen , heb afspraken staan , dus maar gewoon in het weekend vliegen als het regent , das veel logischer :???: ;)

Om ook maar even taal te pureren,wouden zijn bossen en mijn collega´s wilden
Maar in sommige wouden vind je wel wilden. :yes: Alleen of deze wilden (of wildinnen? :?) wel willen weet ik niet. :mrgreen:

Savages3.jpg

Om ook maar even taal te pureren,wouden zijn bossen en mijn collega´s wilden

hey , ik was niet helemaal fris toen ik dat intikte :???: ;)

Niet slim hè... :? :nooo:

toch nog thuis gekomen hoor :)

En Maris is niet de enige :-) ;-)

*plop, biertje nummer 4, dus geen rijden meer voor tha Sig mastah ;-)

ik ook niet meer rijden hoor , door mijn collega's kan ik niet vliegen nie :mad:
bovendien ben ik nu wel redelijk gaar en er staat te weinig wind voor mijn biggest scales .

ik zeg veel plezier , ik hou het op het weekend , bovendien heeft maris ook mooie plannetjes voor straks , dus ik blijf lekker thuis :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back