Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarvoor heb ik mijn meissie veel te lief......had ik de plannen beter door kunnen zetten voor ik ging trouwen, stond op het punt om te verhuizen voor we elkaar tegenkwamen.........
+1!!!!

Tsja er zijn je er al een paar voorgegaan, maar een scheiding is zo achter de rug hoor :rolling:

Zo... even een nieuwe domeinnaam gereserveerd.. Leuk om mijn eigen FPV ervaringen te delen met anderen..

Als er geen nieuws is, is een nieuwsrief toch ook overbodig? :yes: ;)

Geinig, afgelopen dinsdag liep de firma Griekspoor gewoon bij de motorcrossbaan te grasmaaien en wat aanpassingen aan de baan te doen. Zit Burp soms bij die toko, ik hoor alleen maar excuses... :?

Dat zei ik toch al. :yes: ;)

Ik ben wel eens op een (ander) veld klaar gekomen. 8O :oops: Ik heb toen in één keer de hele wereld genaaid. :thumbsup:

En van Pieter Bas kun je Bar Eet Pis maken. :rolling:

Of Batterpies:D

Hey Luitjes,
Niet nu allemaal gaan klagen m.b.t. het nieuwe veld. Tot nu toe hebben we prima op ons huidige veld kunnen vliegen. Hebben meer last gehad van lang gras en mais dan scheuren. Momenteel is het alleen een beetje nat. Daar hebben wij niet alleen last van maar de boeren ook.

de reden dat er nog niets gedaan is komt omdat de grond op dit moment te nat is. In de periode dat het droog is geweest hadden de aannemers die het veld gaan aanleggen nog andere werkzaamheden te verrichten. Er zijn na de ledenvergadering betreffende het veld nog wat zaken geweest die eerst geregeld moesten worden al vorens men kon beginnen. Dit had te maken met garanties van de aannemer en de grondeigenaar. Dit is allemaal geregeld. Nu alleen nog goed weer en een droge periode. Dan kan er begonnen worden.

De werkzaamheden nemen 2 tot 3 dagen in beslag. Op het moment dat bekend wordt wanneer dit is zullen alle leden op de hoogte gesteld worden.

Jullie kunnen er vanuit gaan dat er best een hoop werk gedaan wordt om dit te realiseren. Als we er nu op staan dat het gebeurt terwijl de grond te nat is, kan je er donder op zeggen dat het een slecht resultaat geeft voor de aanleg van ons nieuwe veld.

Ik heb het eens met het fijt dat er tussen door best een update naar iedereen had kunnen gaan, maar dat is niet gebeurt. Verder is er veel op het veld en de club over gesproken, en weten toch veel mensen wat de status is momenteel. Dat geld ook voor de mensen hier op het forum.

Laten we dus niet een hoop stampij gaan maken om iets waar al veel tijd in is gaan zitten.
Er zijn een hoop mensen die hier hun best voor doen.

Tot zo ver.

Gr. Jasper

Fijt of panaritium is een zeer sporadisch voorkomende uitbreiding van een paronychia naar een ontsteking van de gehele vinger. Fijt of panaritium is een ernstiger ontsteking dan paronychia.

Ook mis ik een hoop leestelens in je tekst, en afkortingen worden met hoofdletters geschreven.

Evengoed bedankt voor de uitleg, ''master off the club''. ;)

Laatst bewerkt:
Fijt of panaritium is een zeer sporadisch voorkomende uitbreiding van een paronychia naar een ontsteking van de gehele vinger. Fijt of panaritium is een ernstiger ontsteking dan paronychia.
Dat krijg je dus sls je teveel wijst met je vinger. ;)

Net nog even bij 3DFris zijn huis door het grasveld gewandeld met PH-ILS en Jeroen T. 8O

BYM, zit jij nu op M.S.N? Mijn M.S.N doet gek namelijk, en ik zie niemand online staan.

Weet je zeker dat jij niet gewoon gek bent en jouw msn zich daarop aanpast :confused:

Geen idee goos, lig al met de bedpc ....
Viel me wel op dat jij niet online was de hele avond.

Jup ...

MSN messenger slaapt, horen wij eigenlijk ook te doen ....

*kopt hem er zelf vast in* (voordat dat morgen voor me gedaan wordt :mrgreen:)

goeie morgen
dit weekend geen verjaardag of verplichtingen dus tijd zat om tevliegen
maar t zal wel niet ivm met t weer
mooie hobby hebben wel
nog maar een dagje werken gaat

goeie morgen
dit weekend geen verjaardag of verplichtingen dus tijd zat om tevliegen
maar t zal wel niet ivm met t weer
mooie hobby hebben wel
nog maar een dagje werken gaat

lees net de weerberichten en het word een NO GO :( , morgen grote kans op veel neerslag !
zondag is ook niet best , maar dan heb ik toch een vergaardag .

ach , het weekend is zo voorbij , volgend weekend maar weer vliegen :???:

Goedemorgen mannen... Lekker geslapen en gedroomd over mooi vliegweer???
Dromen? Vannacht was het al windstil en in principe prima nachtvliegweer. Ik loop net naar buiten en heb mijzelf een middagje vrij gegeven. :thumbsup: Ik ga wel even ATV-vliegen. Niet dat de tijden uitmaken, maar gewoon omdat het kan... :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back