Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
jf85fq.jpg

even probeeren als proef

Zo, terug van vakantie, 6 landen bezocht en ruim 5000 km gestuurd.
Nu met de pootjes omhoog en kijken hoeveel pagina's forum ik nog te lezen heb, welke vliegtuigen er te koop staan...
Auto heeft geen krimp gegeven, niet in de bergwegen in Griekenland en Bulgarije en niet op de autobahn. Motor liep eindelijk lekker warm met 220 km/u op de klok.
Wel een tegenvaller, van 35 naar 15 graden buitentemperatuur.

Zo, terug van vakantie, 6 landen bezocht en ruim 5000 km gestuurd.
Nu met de pootjes omhoog en kijken hoeveel pagina's forum ik nog te lezen heb, welke vliegtuigen er te koop staan...
Auto heeft geen krimp gegeven, niet in de bergwegen in Griekenland en Bulgarije en niet op de autobahn. Motor liep eindelijk lekker warm met 220 km/u op de klok.
Wel een tegenvaller, van 35 naar 15 graden buitentemperatuur.

wen er maar aan :D welkom in koud kikkerland:(

Kat gaat niet goed. Maar het punt is dat hij gister weer opknapte ogenschijnlijk. Maar vandaag weer ver heen is. Als je zonder gevoel en emotie naar de kat kijkt, zeg je gewoon, ja hij is op. Maar als je er al 20 jaar mee leeft........

Ik krijg het ook gewoon niet over mijn hart om dat beestje in te laten slapen. Maar ik wil hem ook niet laten lijden.

klinkt hard maar zo is het niet bedoeld, laat het beestje inslapen....20 jaar is oud voor een kat, nu lijdt het beestje, als je ervan houdt is laten inslapen het beste dat je kunt doen... voelt k** dat weet ik, maar denk aan het beestje..... sterkte ermee!!!!!!
Kat gaat niet goed. Maar het punt is dat hij gister weer opknapte ogenschijnlijk. Maar vandaag weer ver heen is. Als je zonder gevoel en emotie naar de kat kijkt, zeg je gewoon, ja hij is op. Maar als je er al 20 jaar mee leeft........

Ik krijg het ook gewoon niet over mijn hart om dat beestje in te laten slapen. Maar ik wil hem ook niet laten lijden.

Pieter, ik spreek uit ervaring ,Wat je ook besluit en doet achter af denk je was dit wel goed dan na een paar dagen zeg je ja het was goed . sterkte

@ Sleur:
hier de gegevens:
spw. 115 cm, gewicht 600 gram inclusief accu en oude motor.
accu 1000 mah 3S
regelaar Turnigy Plush 40 A
prop op oude motor is Graupner slowfly prop 10*5.
m.v.g. Erik

tja , het is echt ongelofelijk , het is 1 seconde weekend en het regent :???:

maar vinnie vind het niet erg , die heeft toch altijd 2 verjaardagen, 1tje op zaterdag en 1tje op zondag , gezellig :???: ;)

of was hij nou vrij dit natte weekend ? :)

Ik heb ook wat zondag, grmbl ...
Nahja, kan ook niet alles hebben he :)

het moet toch maar een kawasaki zxr 400 worden dan , omdat ik die ook wel leuk vind voor de afwisseling :p

en maak van die paar meijer maar een paar ruggen , dan heb je een leuke zxr 400 , kosten daarna zijn laag , wegenbelasting 80 E per jaar , benzinekosten zijn laag ,verzekering ook een meijertje , onderhoud doe ik zelf .

Is ditte dan niet watte junkie???

Er is een ongeluk gebeurd in disneyland.

Kwik gleed uit over de kwak van kwek.

Hahahaha :rolling:

Goedemorgen,

Lekker windje hier in 0251. Alles gereed om naar de voetbal te gaan. Daarna even een rondje mais doolhof.

misschien vanmiddag FF heen, maar zeker morgen. De modelbouwshow in Haarlen. Bootjes,auto's en vliegtuigjes. Dit is aan de Waarderweg 78 inde Waarderpolder. Misschien leuk om te doen met het slechte weer.

Goedemorgen,

Lekker windje hier in 0251. Alles gereed om naar de voetbal te gaan. Daarna even een rondje mais doolhof.

misschien vanmiddag FF heen, maar zeker morgen. De modelbouwshow in Haarlen. Bootjes,auto's en vliegtuigjes. Dit is aan de Waarderweg 78 inde Waarderpolder. Misschien leuk om te doen met het slechte weer.

goeie morgen
door wie wordt dat georganiseerd?
ben vorige keer in haarlem geweest maar toen waren t alleen maar autotjes
wat een klote weer gaat er nog iemand vliegen vandaag?
(zal wel niet kunnen want ik heb GEEN verjaardag)
WIL HELI VLIEGEN

@pieter bas
ik weet wat je voelt heb dit ook gehad dit jaar met mn hondje
mis hem nog iedere dag ,maar was voor hem de beste keuzen
hij had er niets meer aan en zou hem alleen maar in leven houden voor mij gevoel.
de keuzen blijft moeilijk maar blijf realistisch 20 jaar is best oud en heeft een mooi leven gehad
sucses maar weet hoe je je voelt

tjee ik blijf maar moe
gisteren om half 9 al in slaap geflikkerd en nu pas wakker
maar nog moe
heb hoog nodig vitamine vliegen nodig
wie helpt me aan mooi weer om tevliegen:confused:

Goedemorgen,

als er ook vliegtuigen en vliegtuigmotoren te koop zijn lijkt het me een leuk plan , gezellig met het gezin naar de modelbouwbeurs ;)

Ik heb ook wat zondag, grmbl ...
Nahja, kan ook niet alles hebben he :)

Is ditte dan niet watte junkie???

Hahahaha :rolling:

grappig , precies die motor linkte mijn neef me ook , en is van vrouwtje geweest , de prijs is zeer netjes te noemen :p

dus of vandaag testrijden of naar de modelbouwbeurs :???: ;)

tjee ik blijf maar moe
maar nog moe

nou je het zegt , ik ben ook helemaal verrot , ben ook nog erg moe en lui , na dit bakkie pleur me nest weer in , ff chillen :p

en betreft het weer , lijkt wat herfstachtig en winderig ,en ze hebben het over regen , geen idee wanneer het gaat plenzen .

Laatst bewerkt:
goeie morgen
*knip*

tjee ik blijf maar moe
maar nog moe

Goedemorgen heren,

images

Daar wordt je wel vrolijk van :cool: :zon:
Heerlijk mooi strandje,lekkere temperaturen...

En Vinni : ondernemer zijn valt nu niet mee in deze recessie tijd :?
Dat vergt veel extra energie om toch je omzet te halen.

@Pieter:

Als je zeker weet dat je kat niet beter wordt,20 jaar oud is en heel veel pijn heeft, is voor je kat vreedzaam inslapen het allerbeste (lijkt me)

Hoe het met een huisdier aanvoelt om zo'n dier waar je veel van houdt, euthanasie toe te passen, dat weet ik niet.
Wel hoe het was met mijn vader...(longkanker en euthanasie) Toch was het voor hem het beste.
Sterkte met de situatie, Pieter.

dat klopt
valt niet mee eerst erg rustig personeel contract niet verlengd
nu erg druk en 1 man personeel moet voor 3 man werken

hoop dat de weer voorspelling klopt en vanmiddag lekker weer is

ga nu naar aalsmeer naar luchtvaart winkel
toch iets met vliegtuigen

Goedemorgen heren,

images

Daar wordt je wel vrolijk van :cool: :zon:
Heerlijk mooi strandje,lekkere temperaturen...

En Vinni : ondernemer zijn valt nu niet mee in deze recessie tijd :?
Dat vergt veel extra energie om toch je omzet te halen.

@Pieter:

Als je zeker weet dat je kat niet beter wordt,20 jaar oud is en heel veel pijn heeft, is voor je kat vreedzaam inslapen het allerbeste (lijkt me)

Hoe het met een huisdier aanvoelt om zo'n dier waar je veel van houdt, euthanasie toe te passen, dat weet ik niet.
Wel hoe het was met mijn vader...(longkanker en euthanasie) Toch was het voor hem het beste.
Sterkte met de situatie, Pieter.

090819_weer.jpg

Dat ziet er goed uit! :thumbsup: :zon:
Goedemorgen met z,n allen,

@bartD: uit welk archief heb jij dit plaatje gehaald? :mrgreen:

Vandaag familiedag, dus geen modelbouwactiviteiten... :nooo:

Misschien morgen ff naar dat beursje toe, maar als het weer het toelaat uiteraard vliegen. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back