Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoor net dat Sleur er wel 1 ter donatie heb voor je Vin. ;)
Nope, ik heb geen iPhone meer. :nooo: En langzamerhand ontdekt vrouwlief dat je met Android meer kan. :thumbsup: Apple iPhone's zijn niet hip meer en verouderd (ontwerp van de iPhone 4 is al 3 jaar oud en in de huidige maatschappij is dat al antiek, laat staan een iPhone 3G of 3Gs).

ja echt gezellig in je upje :???:

daarom lekker vliegen voor het weekend houden , veel gezelliger op zat/zondag , 1 nadeel , het regent vaak in het weekend :???:

zo , ook weer lekker gewerkt :p , niet meer naar het veld , is al te laat en de regen en onweer is al in zicht en hoorbaar :cool:

nou , tot volgende week maar weer jongens , eerst ff een nat weekend binnen uitzitten en weer een weekje werken ;)
Als je nou gewoon was gekomen, had je lekker mee kunnen vliegen. Voordeel van ATV vliegen is dat het dan wel mooi weer is en die veldhangers er niet zijn want die moeten buffelen. :rolling:

De inventaris is nu pas klaar met werken :-) ;-)
Echt niet, jij zit niet elke dag op het veld. Die gast met die zwarte Opel wel. :yes: ;)

Was zeker wel gezelli met ikke, 3DFris, Erik3D, RonaldR en nog wat kijkers die interesse in de hobby hebben. Ik had nog wat lekkere koekjes over omdat Frank bescheiden was. Dus die alsnog uitgedeeld. :D Tegen 17:00 kwam een raar luchtje met bliksemschichten aanzetten, dus klaar.... :?

Eens kijken of ik dit weekend de Dogfighter in elkaar ga zetten, ben wel erg benieuwd hoe dat vliegt :-)
Ik ook... :yes: Ik heb nog wat andere vliegers op de verlanglijst alleen werd dat allemaal bruut verstoord door een blauwe envelop vanwege iets te creatief boekhouden. Terecht maar niet echt meer verwacht omdat het om 2008 gaat. :? ;)

@chocojoop: Kabeltjes en LiPo metertje zijn onderweg vanuit HK.

Als je nou gewoon was gekomen, had je lekker mee kunnen vliegen. Voordeel van ATV vliegen is dat het dan wel mooi weer is en die veldhangers er niet zijn want die moeten buffelen. :rolling:

ik twijfelde rond 13;00u om ff te gaan vliegen , maar de klant was thuis ,en die verwacht niet dat ik om 13;00u vertrek om vervolgens met vliegtuigjes te gaan spelen :???: ;)

dus nog ff doorgewerkt , als atv uitkomt met mijn werk ga ik wel hoor :D
was ook gelijk de laatste kans voor dit weekend :(

grappig dat eric3D er ook was , ik viel zowat van mijn stoel , die gozer werkt normaal altijd , maar heeft vast verkwanzie ;)

ps ; heeft iemand een voorbeeldje om een test dinges te maken om mijn webra blok te testen ?
of heeft iemand een motorhouder al zelf geknutseld en kan ik die lenen ?
leuk om v/h weekend even de webra te testen :D

ps ; heeft iemand een voorbeeldje om een test dinges te maken om mijn webra blok te testen ?
of heeft iemand een motorhouder al zelf geknutseld en kan ik die lenen ?
leuk om v/h weekend even de webra te testen :D
Ronald, ragger, vinni? Die hebben allemaal dikke brommers ingelopen. :yes:

Ik ook... :yes: Ik heb nog wat andere vliegers op de verlanglijst alleen werd dat allemaal bruut verstoord door een blauwe envelop vanwege iets te creatief boekhouden. Terecht maar niet echt meer verwacht omdat het om 2008 gaat. :? ;)

.

oei , gelukkig viel het voor mij mee :banana: , viel best mee wat ik moest bij betalen , helaas heb ik genoeg vliegers anders wist ik het wel .
ik wil nog wel een 26cc nitro 2T blok scoren voor mijn xtra , gewoon voor de leuk ,en veel power

Ja natuurlijk :yes:

Klokslag 5 uur, einde werkweek en begin van het weekeinde is de regenschakelaar ook gelijk om en regenen maar ..... :onweer:

tja , het is echt ongelofelijk , het is 1 seconde weekend en het regent :???:

maar vinnie vind het niet erg , die heeft toch altijd 2 verjaardagen, 1tje op zaterdag en 1tje op zondag , gezellig :???: ;)

of was hij nou vrij dit natte weekend ? :)

@chocojoop: Kabeltjes en LiPo metertje zijn onderweg vanuit HK.

Welke motor zou jij adviseren?
Denk zelf aan een 1400 kv buitenloper uit de 35 serie.
Gewicht moet rond de 140 gram liggen.

Doe je goed Philly, proost kerel, ik doe met je mee :-)

Eens kijken of ik dit weekend de Dogfighter in elkaar ga zetten, ben wel erg benieuwd hoe dat vliegt :-)
Ik dacht dat je zij dat hij in 1 avond klaar was ? mooooooi niet dus :D oja sleur zegt altijd "foto anders is het niet gebeurd."

Laatst bewerkt:
@chocojoop: Kabeltjes en LiPo metertje zijn onderweg vanuit HK.[/QUOTE]

dankje VRIEND ik hoor dinsdag of misschien wel zaterdag wat de kosten zijn dok ik meteen.:D:D:D ben er blij mee:D

Zeer zeker wel Joop.
Een weekend heeft toch 3 avonden?
Dus even kiezen welke ik neem ;-)

*silly belt net, staat een vette file op de A9 :-( weer laat vreten, daar word ik nou gek van ;-)
Geef dat lieve kind een motor dan kan ze tussen de file door mits ze goed oplet:D kan je wel optijd eten en dan hoef je niet te mopperen:p;)

Geef dat lieve kind een motor dan kan ze tussen de file door mits ze goed oplet:D kan je wel optijd eten en dan hoef je niet te mopperen:p;)

tja , dat probleem heb ik wel ! maris wil een motor en ze wilt ook dat ik betaal ,omdat ik zo belachelijk veel verdien ;)

het moet toch maar een kawasaki zxr 400 worden dan , omdat ik die ook wel leuk vind voor de afwisseling :p

Zeer zeker wel Joop.
Een weekend heeft toch 3 avonden?
Dus even kiezen welke ik neem ;-)

*silly belt net, staat een vette file op de A9 :-( weer laat vreten, daar word ik nou gek van ;-)

tja , over eten gesproken , dat moet ik ook nog regelen , maris werkt , dus gebeurd er niets :)

ik heb de keuze uit telefonisch bestellen ,of ff naar de snackbar tuffen , beide opties zijn prettig te noemen ;)

tja , dat probleem heb ik wel ! maris wil een motor en ze wilt ook dat ik betaal ,omdat ik zo belachelijk veel verdien ;)

het moet toch maar een kawasaki zxr 400 worden dan , omdat ik die ook wel leuk vind voor de afwisseling :p

tja , over eten gesproken , dat moet ik ook nog regelen , maris werkt , dus gebeurd er niets :)

ik heb de keuze uit telefonisch bestellen ,of ff naar de snackbar tuffen , beide opties zijn prettig te noemen ;)

of lekker wokke:D gezellig in je eendtje met al je vrienden:D;)

Als ze het rijbewijs had was dit zeker een optie geweest ;-)

Geef Maris een brommer egotripper, je bulkt van de poen :-)
Zelf wel dure vliegtuigen kopen, maar moeilijk doen over een paar meier ;-)

of lekker wokke:D gezellig in je eendtje met al je vrienden:D;)

Junkie is niks zonder Maris hoor Joop ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back