Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja, de hele 3D-wereld vliegt flybarless. Alleen echte cracks die uit het tijdperk van rigid bladen en tolgyro's komen kunnen beter met flybar vliegen. :D ;)

Er zijn gelukkig ook jongeren die nog weten hoe buizenversterkers werken en gerepareerd moeten worden. :yes:

Toen het wiel uitgevonden werd, keken ze die gast ook raar aan van ben je niet helemaal fris ofzo ;)

Als ze dan ook nog weten dat ze veel beter klinken.
Ga jij maar met flybar vliegen. :yes: :p Als er iets vreselijk vervormt, dan is het wel een buizenversterker. :teacher: De weergave van het geluid is bedoeld zoals de producent het op de drager heeft gezet. Dus dat moet je lineair versterken en niet verkrachten met een geluidskromme die omgekeerd evenredig is aan het slechte gehoor van de mens. :D ;)

Ik zit naar phil zijn heli-vliegkunsten te kijken op de sim, maar die gast heb stiekem zitten oefenen:hammer: Hij vliegt al achtjes, cirkels, en inverted, en nog meer :banana:

Ga jij maar met flybar vliegen. :yes: :p Als er iets vreselijk vervormt, dan is het wel een buizenversterker. :teacher: De weergave van het geluid is bedoeld zoals de producent het op de drager heeft gezet. Dus dat moet je lineair versterken en niet verkrachten met een geluidskromme die omgekeerd evenredig is aan het slechte gehoor van de mens. :D ;)
Dat moet he ,vervormen en wel zo veel mogelijk en dan het volume op 10 en raggen met die gitaar.

Ondertussen drukt Gorby z'n distortion op max :p

junkie heeft al dat spul nog liggen , dikke buizenbak , distortion , gitaartje inpluggen ,en gaan :D , ik zal dat zooitje weer es aansluiten , gaan we ff jammen corb :music: , vroeger veel gejammed in de oefenruimtes , was altijd dolle boel ,met jointjes en bier , daardoor leek het ook nog te klinken ook :-)

zo , lekker me nest in , morgen eerst maar is lekker uitslapen !

Ik wist dat spul altijd aan te sluiten, en ging voor de jointjes en het bier dan klonk het tenminste nog :rolling:

Kan heels nie spelen nie :nooo:

Ik heb dat spul niet, heb nooit wat met jointjes gehad, jam doe ik op brood maar die biertjes klinken als muziek in de oren. :celebrate:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back