Goedemorgen mannen...
Heerlijk dagje werken weer.. zo op mn 31e vergaardag
*lekker veel taart vreten gaat*
Hi, gefeliciteerd man

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goedemorgen mannen...
Heerlijk dagje werken weer.. zo op mn 31e vergaardag
*lekker veel taart vreten gaat*
Hier zitten ze pas echt te vreten
![]()
Niet op mijn verzoek, ik ben zoals ik ben en da's prima. Ik heb daar geen enkel probleem mee. :nooo: Maar ik denk eerder dat het zit in het feit dat je niet mag "deep linken" (foto's vanaf een andere site linken).foto toch maar weggehaald ?, zeker op verzoek gedaan
morgen neem ik lekker een dagje vrij , het is tenslotte vakantie , dus nie vliegen nie , maar lekker met het gezin erop uit
Nope ,turnigy 8Ampzit daar ook een Kontronnik in Sleur? ( mijne is onderweg)
Die twee grote blokken met meerlaags prinplaten zijn twee van de drie fasen. De derde ligt niet zichtbaar eronder. In elk grote blok zit een brandstofcel. De kist naast de piloot is de rest van de regelelektronica, logging etc.zit daar ook een Kontronnik in Sleur? ( mijne is onderweg)
Die twee grote blokken met meerlaags prinplaten zijn twee van de drie fasen. De derde ligt niet zichtbaar eronder. In elk grote blok zit een brandstofcel. De kist naast de piloot is de rest van de regelelektronica, logging etc.
Het is een experimenteel vliegtuig van Boeing en vliegt ook echt. Zal wel een gaaf geluid geveb, zo'n dikke buitenloper.Iets meer dan 4500W vrees ik.
![]()
Dat zal dan wel continu zijn ......die 4500w.
Even voor je opgezocht, slechts 10x zo veel. Deze doer slecht 45kW. :?Dat zal dan wel continu zijn ......die 4500w.
maximum van mijn set up is nu 5500 zelfs
45 Kw. dat is behoorlijk WAT zeg!
Gewoon op www.superdimona.nl. Afgelopen zomer liep het wat raar maar komende zomer zeker wel een paar uurtjes vliegen. En anders maar met de collega's van kantoor en een instructeur meenemen voor wat lessen/zelf vliegen (incl. start en landing). Met filmpjes uiteraard. (ik keek net maar de laatste keer was al qHTi845oUXU[/media]) :?http://greatlakesdiamond.com/Docs/HK36Pricelist.pdf
Voor de mensen die verder gaan dan alleen praten.........(ouwehoeren)
Greetz
PS weet ook nog een 2e handsje
PlaneCheck Aircraft for Sale - New planes and price reductions
Pieter Bas is softy geworden![]()
Mannen Er komt een klein Chemie probleempje jullie kant op waaien !!
GeenStijl : Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend