Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoelaat auf das field vanavond?
Om 17:15 huiswaarts, wat warms naar binnen werken (zal wel weer tosti's worden, vaste prik op dinsdag :?) en dan naar het veld. Dus 18:15 zal het gaan worden. Prima vliegweertje, niet zo'n felle zon, beetje wind, goede temperatuur... :D

(je zal maar gaar op een bank zitten met een pintje teveel op)

Om 17:15 huiswaarts, wat warms naar binnen werken (zal wel weer tosti's worden, vaste prik op dinsdag :?) en dan naar het veld. Dus 18:15 zal het gaan worden. Prima vliegweertje, niet zo'n felle zon, beetje wind, goede temperatuur... :D

(je zal maar gaar op een bank zitten met een pintje teveel op)

oke,lekker,en een goed idee om tosti's te maken. ben nog aan het genieten van me laatste week alleen thuis. dus kan alle tijden zelf bepalen.dus zal ook wel tussen 18:00 en 18:30 worden. hopelijk zijn de fuckjet lipo's nog vol.

Wie deed er g(*@&^#&@^()(me het licht uit?

rmnpsn.gif

Hee Junkie,

:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ikke is zeer tevreden.

Groeten Edwin.

We houden ff contact. :snipersmile:

ja , je huis zit weer lekker in da paint :p

toch nog droog gebleven :thumbsup:

was erg gezellig ;)

en ja , binnenkort ff lekker :snipersmile: , maris maakt zich nu al zorgen :rolleyes: ;)

ik reed net trouwens net langs een fuik met mijn wapen arsenaal , ik kneep hem echt ff , als ik te hard had gereden was ik aangehouden geweest , 1 blik achterin en ik zat in een busje :) ;)

vanavond ff lekker naar de club , ik weet niet of ik ga vliegen , heb momenteel geen vliegdrang :confused: , zal wel met een depri dipje te maken hebben .

maar iig wel ff naar den club .

*zonnebankje pakken gaat , door gebrek aan zon in dit k*t land *

Laatst bewerkt:
Ik denk: Kan junkie lekker rustig onder de zonnebank garen, klaag ik even. :mrgreen: ;)

je hebt gelijk , klagen lucht op , alles maar in je houden is ook niet goed ;)

was heerlijk , net ff een halfuurtje leggen opwarmen onder dat ding :p

heb wel wat accu's geladen , maar ff kijken of ik nog ga vibrogymmen .

nu eerst douchen und vressen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back