Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je nou eens vaker naar het veld komt, had je geweten dat je achteraan gewoon weer kunt watervliegen op ons eigen veld.
Junkie niet, zijn CAP vliegert wel.Ohhh das ist Geil !!!
Junkie heeft vlgs mij ook drijvers......
Veel spannender: Een Chinook over Beverwijk (vloog om 13:00 de andere kant op). 8O :?
Junkie reed dus met een tank in het rond...
![]()
Ik heb dat gelezen maar je geeft wel vaker vreemde aanwijzingen.jij ook lezen he !! , ik was de schutter , niet de chauffeur
wel grappig , ik ben claustrofobisch , en wat doen ze , ze stoppen me in een tank![]()
![]()
.
Oei, even kijken of ik dat ga redden. Kids hebben vakantie dus die kunnen wel mee. Kom er zo even op terug.i feel swanslake comming up tonight
nee hoor vanavond zwaansmeer f1 hydrofoam knalle![]()
i feel swanslake comming up tonight
nee hoor vanavond zwaansmeer f1 hydrofoam knalle![]()
52.527724,4.731032(Lagendijk 33) - Google MapsHebben we een straat plaats , GPS coordinaten of een Google map link ??
Hoe laat ?
Bij Spektrum wel.kan je met evelon mix ook de elevator links en rechts apart instellen?
Ailerons geen probleem, maar hoogteroeren kan maar op 1 manier.
Dus maak je links de uitslag groter bij up, gaat rechts mee terwijl die al op goede afstand was....
Dan maar een gemiddelde van 11 mm up en down...
(moest 12 up en 10 down zijn)
Oh ja, futaba![]()
Iemand toevallignog een fuckjet regelaar in de aanbieding?
Vanmiddag bij de chiropractor vandaan ff rondje gevlogen maar denk dat mijn regelaar toch een klap heeft gehad laatst, blijft soort van rebooten ....
2700KV binnenloper 3S/4S 6x4 prop zit erop dacht ik, dus dat moet die aankunnen ...
Ik ben onderweg. Heb de MiniNacht, Diksk en F1 Hydro mee. En twee ettertjes. :?Hoe laat is dat bij het Swanslake?