Vinni,zal thuis even speuren in de spulletjes.bel je wel even als ik het weet. ben nog wel werken vandaag.eind van de middag weet ik het.
is goed wacht t effe af
nog 1 dagje werken en dan ook vakantie
lekker vlieguh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vinni,zal thuis even speuren in de spulletjes.bel je wel even als ik het weet. ben nog wel werken vandaag.eind van de middag weet ik het.
Goedemorgen allemaal![]()
Het is bijna WEEKEND !!!!
@Junkie
Wake up man, het is lekker vliegweer;-)
@ Junkie:
Zou jij me willen helpen met het starten en afstellen van de motor van mijn Lazy Bee?
Wat? De helft? Mijn Monsun is zelfs geklokt op 120km/u. 8O (helling af, wind mee, beetje mee duwen, gemiddeld 108)
Nog zo'n klassiekertje die geweldig gemaakt is:
Het grootste voordeel van een kantoorbaantje: Bij slecht weer ga je werken en bij mooi weer ben/neem je vrij.gaan er nog meer vliegers atv vliegen , of zijn we allemaal gaar v/d bier en vlammetjes ?
Als je tijd hebt,ik ben vanmiddag op het veld neem ik ze wel mee.nog een vraagje heeft iemand nog 2 htx 500 liggen
@Junkie:
Ik heb om 10.00 uur een afspraak ivm werk.
Duurt ± een uurtje.
Hoe laat ben jij en Gorby op het veld?
*nu weg gaat*
* straks weer ff op het forum kijkt*
Goede morgen,ik ben rond 1300 uur op het veld neem dan ook de spullekes voor je mee.
ik ga denk ik ook maar vliegen vanmiddag.
Welke storm?maar gewoon gaan ondanks de storm ?
Welke storm?
Uh niet! Ik heeft FABkansie.Mijn voorremmen zijn helemaal op. Hoelaat zal ik bij je zijn Gorby?![]()
Schrijf het nou maar op want morgen ben je het alweer vergeten.Ik zal het onthouden.![]()
![]()