Gorbatjov
Forum veteraan
Bart, dat is een hele scherpe prijs.dit voorbeeld noemt al hele andere prijzen.
(is weliswaar een ander type bestelbus,maar het verschil is enorm)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bart, dat is een hele scherpe prijs.dit voorbeeld noemt al hele andere prijzen.
(is weliswaar een ander type bestelbus,maar het verschil is enorm)
Ja dat bedoel ik.@Gorbatjov:
Wat jij bedoelt is waar ze hetHIER over hebben?
Ik ga maandag nog wel ff bij ze langs om wat meer duidelijkheid te krijgen.
Als ik een betrouwbaar en goed adres zou weten,waar ze met originele onderdelen werken en kwaliteitswerk leveren, gaat mijn bus NIET door Garage Merel gerepareerd worden...
Oja staar je niet blind op originele onderdelen,ander merk komt vaak uit de zelfde fabriek sterker nog van de zelfde productie lijn.
Staat me iets bij van hoever of hoover. was een sympathieke gozer en kon goed vliegen.
m.v.g. Erik
De oplossing met twee satéprikkers en een paar elastiekjes beviel mij het beste. Lekker makkelijk en snel wisselen. Accu's passen altijd (ook al steken ze wat uit).sleur;
is het de bedoeling klitteband te gebruiken in het accubakje v/d mite ? of zal ik 2 koolstofstaafjes plaatsen en dan met elastiek op zijn plaats houden ?
of een combi daarvan ?
De oplossing met twee satéprikkers en een paar elastiekjes beviel mij het beste. Lekker makkelijk en snel wisselen. Accu's passen altijd (ook al steken ze wat uit).![]()
Oh ja, zwaartepunt is zo'n 7cm tot 10cm vanaf de voorlijst aan de kant van de romp. :teacher:
Sorry, soms wordt er hier wel eens wataha ,merci , dit valt weer onder het kopje nuttige post
zo dacht ik het ook te gaan doen , met klitteband raakt het depron ook gaar van dat geruk eraan .
zo vanwegen t klote weer maar effe mn merlin afgemaakt
zo effe kijken hoe hij vliegt
heeft 120w vermogen dus die moet wel lekker gaan
ook weer creatief geweest met plakplastic
![]()
![]()
![]()
@bym, wat voor gitaar zoek je?
![]()
![]()
Zo...net even de oogjes dichtgedaan :sleepy:
Voorbereiding voor de nachtdienst die ik ga draaien.
Als je vraagt wat ik ga doen: Hier staat op wetenschappelijk onderbouwde wijze beschreven waar het mee te maken heeft.
Simpel gezegd:
Ik ga met een aantal collega's midden in de nacht over het afgezette spoor tussen Sittard en Roermond lopen. Emmertje & trekriek mee, speciale grondboor en wat meetinstrumenten.
Ter voorbereiding van een nieuw spoortraject een onderzoek naar de mate waarin bodemvervuiling plaats vind tussen de rails. (ballastonderzoek)
![]()