Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi bart
je kan altijd je auto weg laten halen daar
je kan aangeven dat je t geld momenteel niet toereikend is en je t moet uitstellen
dealer garage s zitten op een uur loon van 80/120 euro
terwijl een vak garage rond de 40,-/60,00 euro zitten
en dit werk is door iedere garage uittevoeren en denk dat je tussen de 400,00 en 800,00
kwijt ben
van mn mercedes moets toen de hele motor eruit en alles nieuw er in was ik 525,00 kwijt
weet wel een paar garages waar je zeker goed koper uit ben

@Gorbatjov:

Wat jij bedoelt is waar ze het HIER over hebben?

Ik ga maandag nog wel ff bij ze langs om wat meer duidelijkheid te krijgen.

Als ik een betrouwbaar en goed adres zou weten,waar ze met originele onderdelen werken en kwaliteitswerk leveren, gaat mijn bus NIET door Garage Merel gerepareerd worden...

Bart koppelingset compleet met druklager kost ongeveer 200eypo.
Los druklager ongeveer 80 eypo.
Reken minimaal op een halve dag werk (ik denk zelf een dag werk en zonder brug veel langer)Maar als de bak er toch achter vandaan moet zou ik wel de koppeling vernieuwen dat zijn dan maar een paar boutjes.

@Gorbatjov:

Wat jij bedoelt is waar ze hetHIER over hebben?

Ik ga maandag nog wel ff bij ze langs om wat meer duidelijkheid te krijgen.

Als ik een betrouwbaar en goed adres zou weten,waar ze met originele onderdelen werken en kwaliteitswerk leveren, gaat mijn bus NIET door Garage Merel gerepareerd worden...
Ja dat bedoel ik.
Hier in wormerveer zit allcar bij merel rechtdoor met de bocht mee naar links en 50 mtr verder zitten ze links(zijn wel turken)die jongens zijn goed en niet duur.Ik weet alleen niet of ze ook bestelwagens doen.

Oja staar je niet blind op originele onderdelen,ander merk komt vaak uit de zelfde fabriek sterker nog van de zelfde productie lijn.

Het schijnt bij een Movano nogal een K- klus te zijn om je bak er onder vandaan te krijgen...dus dat levert soswieso extra monteurskosten met zich mee.

Maar als ik dan zo de prijzen hoor van de onderdelen vind ik de mondelinge prijsopgave van Garage Merel nogal heftig! :mad:

Ik vind het wel heel tof dat er zoveel tips en adviezen zijn gegeven door jullie.:thumbsup:

Bedankt voor de hulp zover! :D
Ik weet in ieder geval dat ik nog wat uit te zoeken heb ;)

Oja staar je niet blind op originele onderdelen,ander merk komt vaak uit de zelfde fabriek sterker nog van de zelfde productie lijn.

Een louis vuitton zonnebril van 595€ (paar vrienden zijn helemaal leip van dat soort dure producten) is kwa productiekosten nog geen 2€ ....

Staat me iets bij van hoever of hoover. was een sympathieke gozer en kon goed vliegen.
m.v.g. Erik

Het is Hoover, ben ik zojuist achtergekomen.. Met wat speurwerk (waar die social media sites tegenwoordig al niet goed voor zijn) erachter gekomen dat Denvyl Hoover de zoon was van Rudi.. Nu alleen nog even zien of ik met Rudi in contact kan komen en hem gek kan krijgen om weer eens te gaan vliegen.. ;-)

In de tijd van Garage Zwart waren het al oplichters. Zeker als je met een lease-auto kwam. Twee dagen om een setje remschoenen van een Opel Combo te vervangen. :? Op de tweede dag die sukkels laten zien hoe je dat doet. 20 minuten later klaar. En zeggen en op de bon zetten dat je een uitlaat vervangt maar hem gewoon dichtlast met een plaatje (had gevraagd waar de oude was want nieuwe uitlaten hebben geen roetaanslag af fabriek :p konden ze dus niet, was tevens het laatste bezoek daar).

zo vanwegen t klote weer maar effe mn merlin afgemaakt
zo effe kijken hoe hij vliegt
heeft 120w vermogen dus die moet wel lekker gaan
ook weer creatief geweest met plakplastic

255koyf.jpg

2j3jrep.jpg

ixf1wz.jpg

nette merlin vinni :p

tja , je mot wat met dit weer .

de wind gaat al wat liggen , misschien straks ff de mite maidenen .

morgen zal er een stuk minder wind zijn volgens windfinder , wk 2 maar ! madness mee indien ik vliegen ga

sleur;

is het de bedoeling klitteband te gebruiken in het accubakje v/d mite ? of zal ik 2 koolstofstaafjes plaatsen en dan met elastiek op zijn plaats houden ?

of een combi daarvan ?

sleur;

is het de bedoeling klitteband te gebruiken in het accubakje v/d mite ? of zal ik 2 koolstofstaafjes plaatsen en dan met elastiek op zijn plaats houden ?

of een combi daarvan ?
De oplossing met twee satéprikkers en een paar elastiekjes beviel mij het beste. Lekker makkelijk en snel wisselen. Accu's passen altijd (ook al steken ze wat uit). :yes: ;)

silentmite_new_battery_holder.jpg

Oh ja, zwaartepunt is zo'n 7cm tot 10cm vanaf de voorlijst aan de kant van de romp. :teacher:

Laatst bewerkt:
De oplossing met twee satéprikkers en een paar elastiekjes beviel mij het beste. Lekker makkelijk en snel wisselen. Accu's passen altijd (ook al steken ze wat uit). :yes: ;)

Oh ja, zwaartepunt is zo'n 7cm tot 10cm vanaf de voorlijst aan de kant van de romp. :teacher:

aha ,merci , dit valt weer onder het kopje nuttige post ;)

zo dacht ik het ook te gaan doen , met klitteband raakt het depron ook gaar van dat geruk eraan .

:offtopic: :oops:

logo_nl-NL.png

Zo...net even de oogjes dichtgedaan :sleepy:
Voorbereiding voor de nachtdienst die ik ga draaien.

Als je vraagt wat ik ga doen: Hier staat op wetenschappelijk onderbouwde wijze beschreven waar het mee te maken heeft.

Simpel gezegd:
Ik ga met een aantal collega's midden in de nacht over het afgezette spoor tussen Sittard en Roermond lopen. Emmertje & trekriek mee, speciale grondboor en wat meetinstrumenten.

Ter voorbereiding van een nieuw spoortraject een onderzoek naar de mate waarin bodemvervuiling plaats vind tussen de rails. (ballastonderzoek) ;)

:bye:

:offtopic: :oops:

logo_nl-NL.png

Zo...net even de oogjes dichtgedaan :sleepy:
Voorbereiding voor de nachtdienst die ik ga draaien.

Als je vraagt wat ik ga doen: Hier staat op wetenschappelijk onderbouwde wijze beschreven waar het mee te maken heeft.

Simpel gezegd:
Ik ga met een aantal collega's midden in de nacht over het afgezette spoor tussen Sittard en Roermond lopen. Emmertje & trekriek mee, speciale grondboor en wat meetinstrumenten.

Ter voorbereiding van een nieuw spoortraject een onderzoek naar de mate waarin bodemvervuiling plaats vind tussen de rails. (ballastonderzoek) ;)

:bye:

Wat schuift dat? Beetje met emmertjes en schepjes spelen, en gezellig een stukje wandelen op normaliter verboden gebied, leuk :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back