Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff, ik voel een hoofdpijn opkomen door al het gezeur over dat weer. vrijdag ga ik vliegen. :yes: Denk ik :? Als het niet waait. :( :rolling:

Veel erger is dat het donderdag echt een zeikdag wordt. Zuipen bij 14°C met een dikke trui, in de stromende regen en aan het eind van de dag onweer gaat het helemaal worden deze zomer. :thumbsup:

is geen gezeur , zijn gewoon de feiten , en ben er aardig aan gewend hoor ;)

donderdag werk ik binnen , vrijdag ook , dus geen gevlieg , ik gok op de zondag ( maar dan zal het wel regenen ;))

Ik ben ook weer in het land van de levenden... wat een koppijn gisteren, ik was er zelfs misselijk van :hammer:
Nu weer helemaal de oude en tijd dus om thuis wat te gaan klussen.

jep de hoofdpijn is net als de wind goed aanwezig
ga donderdag maar paraplu verkopen denk
wat een vooruitzicht
maandag weer werken dan zal t wel mooi weer worden
vrijdag hoop ik ook effe tevliegen als t weer t toelaat en zelf niet meer in vloeibare staat ben

jij begint op junkie te lijken , die klaagt ook altijd ;)

net de vleugel v/d cap voorzien van nieuwe servo's , was ook weer een klusje , omdat de oude servo's weer wat kleiner waren als die van tegenwoordig.

maar werkt allemaal weer prima , nu alleen het blok nog even goed werkend krijgen en dan den maiden ,en dan is wk5 best welkom met zo'n grote kist ;)

Ik ben ook weer in het land van de levenden... wat een koppijn gisteren, ik was er zelfs misselijk van :hammer:
Nu weer helemaal de oude en tijd dus om thuis wat te gaan klussen.

wat moet je anders doen met dit weer ? :smile:

wij gaan zo ff subtropisch zwemmen , lijkt het nog een beetje op vakantie ;)

jep lees teveel je berichtjes en ga ook steeds meer klagen
ging ik maar op windt energie, dan had ik nu volop energie;)
ga ook maar voor een volvo kijken of een t5 of een c1 ;)
of ga investeren in wind molens schijnt een hoop op televeren :rolleyes:
ik verveel me en wil vlieguhh

jij begint op junkie te lijken , die klaagt ook altijd ;)

net de vleugel v/d cap voorzien van nieuwe servo's , was ook weer een klusje , omdat de oude servo's weer wat kleiner waren als die van tegenwoordig.

maar werkt allemaal weer prima , nu alleen het blok nog even goed werkend krijgen en dan den maiden ,en dan is wk5 best welkom met zo'n grote kist ;)

wat moet je anders doen met dit weer ? :smile:

wij gaan zo ff subtropisch zwemmen , lijkt het nog een beetje op vakantie ;)

jep lees teveel je berichtjes en ga ook steeds meer klagen
ging ik maar op windt energie, dan had ik nu volop energie;)
ga ook maar voor een volvo kijken of een t5 of een c1 ;)
ik verveel me en wil vlieguhh

ik heb geluk dat het zo waait , voor mij is het vandaag gezinsdag , dus als het nu heel mooi vliegweer was geweest , had ik geflipt ;)

ik denk erover om te gaan kite surfen , er is immers altijd wind en het is goed voor je lichaam .

dealmitri , mijn neef doet het nu zo'n half jaar , en heeft ineens een goddelijk lijf :) , van vliegen word je alleen maar dikker ,zeker als je de drossel bezoekt ;)

ps ; over de drossel gesproken , vanavond maar ff naar den pub , ik werk niet dus ben niet gaar ;)

wellicht de cap mee , en daar ff afstellen ?

Vanavond weer lekker vliegen in Phoenix. Werkt verslavend. Als er mensen op het veld te vinden zijn dan ga ik misschien nog even kijken. En anders kijk ik wel even in Phoenix of er mensen online in ACH (Die is er toch?) zijn.

Wist je niet dat windmolens draaien op subsidie en niet op wind? :? :yes: Als je windmolens produceert of plaatst, is dat zeer lucratieve business. 8) Het exploiteren ervan is een schip van bijleg. Beheer en onderhoud kost meer dan het oplevert. De overheid draagt bij in de vorm van belastingvoordelen en tegemoetkomingen. Dat zijn dus onze belastingcentjes die het zogenaamd goedkoop maken. :(

ik denk erover om te gaan kite surfen , er is immers altijd wind en het is goed voor je lichaam .

dealmitri , mijn neef doet het nu zo'n half jaar , en heeft ineens een goddelijk lijf :) , van vliegen word je alleen maar dikker ,zeker als je de drossel bezoekt ;)
Komt door het geoketsen. :yes: Lekker veel buiten wandelen. ;)

Vanavond weer lekker vliegen in Phoenix. Werkt verslavend. Als er mensen op het veld te vinden zijn dan ga ik misschien nog even kijken. En anders kijk ik wel even in Phoenix of er mensen online in ACH (Die is er toch?) zijn.
Vliegen op het veld zal het niet worden. :nooo: Het is een hobby, geen dwangmatige bezigheid. ;) (hoewel... :?) Of we vanavond online zijn, geen idee. Ik kan mijn notebook wel meenemen maar of de trage internetlijn het trekt... :( :pc:

Zo, toilet is ook weer gerepareerd... :thumbsup:

19769_only_in_rus_01.jpg

Komt door het geoketsen. :yes: Lekker veel buiten wandelen. ;)

klopt , hij wandelde al erg veel , geokets niet veel meer , is erg actief met het kite surfen , doet hem veel goed , is veranderd in de hulk in een halfjaar , hij is alleen nog niet groen ;)

gaan er nog luitjes naar de club vanavond ?
anders lekker bankhangen :idea:

klopt , hij wandelde al erg veel , geokets niet veel meer , is erg actief met het kite surfen , doet hem veel goed , is veranderd in de hulk in een halfjaar , hij is alleen nog niet groen ;)

anders lekker bankhangen :idea:

Yes me to tha club :D

Ik kan ook zo aan pillen en poedertjes komen waarmee je in een half jaartje sportschool eruit ziet als Schwarzenegger. 8O :? Elke dag een hap pillen en een uurtje uitsloven....

Even negatief doen: Wekelijks (en in de vakantieperiode bij weer zoals nu bijna dagelijks) wordt er tenminste één zo'n kite-surfer ernstig gewond afgevoerd omdat deze onverwacht is gelift door een windvlaag. Best stoer als je ineens op 30 meter hoogte hangt, het landen schijnt ze wat moeilijker af te gaan (ze komen wel altijd weer naar beneden, dat dan weer wel). :hammer:

Uiteraard, ik moet wel in vorm blijven hè!?
(rond is ook een vorm, net als vierkant, driehoekig etc. :mrgreen:)

Ik kan ook zo aan pillen en poedertjes komen waarmee je in een half jaartje sportschool eruit ziet als Schwarzenegger. 8O :? Elke dag een hap pillen en een uurtje uitsloven....

Even negatief doen: Wekelijks (en in de vakantieperiode bij weer zoals nu bijna dagelijks) wordt er tenminste één zo'n kite-surfer ernstig gewond afgevoerd omdat deze onverwacht is gelift door een windvlaag. Best stoer als je ineens op 30 meter hoogte hangt, het landen schijnt ze wat moeilijker af te gaan (ze komen wel altijd weer naar beneden, dat dan weer wel). )

i know , dat lijkt me ook wel eng ja , maar dealmitri is ook rustig begonnen onder begeleiding van kite freaks , dus met minder grote paraplu boven je ,enz .

ik denk als je op eigen houtje gaat klooien het goed mis kan gaan , genoeg verhalen gehoord van dealmitri ;)

maar kite surfen is ook best gedoe ,voordat je eenmaal bezig ben en op bestemming .

dat ik wat moet gaan sporten is duidelijk ,zeker met mijn beroep , en dat ik nog knapper word dan ik al ben is uiteraard meegenomen .:cool:

zal een combi worden van banen trekken ,en in da gym aan apparaten hangen om het 1 en ander te versterken .

maris dwingt me er ook toe , ik word steeds lelijker en slapper , zij lijkt inmiddels een fotomodel en is in topvorm , durf er haast geen sex meer mee te hebben , ligt er zo'n vette walrus op haar , dat ziet er natuurlijk ook niet uit :rolleyes: ;)

goed , we lullen vanavond verder :lol:

Zo, toilet is ook weer gerepareerd... :thumbsup:

19769_only_in_rus_01.jpg

Zulke toiletten (onder hoedje en bril) ;) hebben ze er hier op de (met zonovergoten) :D camping ook nog een paar van , ik denk voor de hardnekkige Fransman ;)

@ Junkie , ik heb weleens ergens gelezen op het usa forum dat er gasten waren die met Coleman benzine reden , moet je gewoon zelf nog mengen met olie en stinkt ook niet , is alleen nog iets duurder per liter als Aspen .

*gaat weer verder met bier drinken bij een graad of 30*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back