Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goede morgen rise and shine,Ga onderweg naar zandvoort kijken wat ze met de trainingen allemaal in de puinpoeier rijden.(ik hoop niks ,dan heeft ik het lekker rustig)
Goede morgen rise and shine,Ga onderweg naar zandvoort kijken wat ze met de trainingen allemaal in de puinpoeier rijden.(ik hoop niks ,dan heeft ik het lekker rustig)
Veel plezier man daar, ik hoop dat ze een beetje om je gras denken.
@Junkie, anders neem je een hond en ga je lekker buiten trainen ....
[]
goedemorgen heren
![]()
Het is nog steeds herfstig in Nederland :?
Gelukkig is de wind wel acceptabel om te vliegen![]()
Moggel mannen,
Na 3 weken Fapkansie in Nederland weer thuis.
2 weken regen... over emigreren na gaat denken...
Wat een poep weer, en als je dan weer thuis komt wordt het mooi weer ...
In oktober lekker naar de canarische weilanden.... zonder zon niet de winter in...
Nou, nu weer lekker vliegen dan,
Vanmiddag eerst ff naar Ijmuiden naar de FPV meeting
Ciao
@junkie: Neem je je bikini mee dan? Hier in 0251 regent het natuurlijk, het is immers weekend.:rolling:
ik heb maris plechtig beloofd niet meer mee te doen aan de hollandse verkanzies , gelukkig is zij het eensch !!
volgend jaar italie , het jaar daarop naar lesbos , een vriendin van maris woont daar en heeft een strandtent .
ik heb ook zon nodig , goed voor de geest !
4 zondagen in de vakantie vind ik erg weinig
gaan we nog vliegen ?? ,de xtra staat er klaar voor , eerst ff naar een klant daarna naar het veld
Daarom hebben we ook ATV-vliegen. In het weekend is het toch meestal ruk.Uiteraard is het weer balluh met het weer, gisteren was het top;-)
Moggel mannen,
Na 3 weken Fapkansie in Nederland weer thuis.
2 weken regen... over emigreren na gaat denken...
Wat een poep weer, en als je dan weer thuis komt wordt het mooi weer ...
In oktober lekker naar de canarische weilanden.... zonder zon niet de winter in...
Nou, nu weer lekker vliegen dan,
Vanmiddag eerst ff naar Ijmuiden naar de FPV meeting
Ciao
ik heb maris plechtig beloofd niet meer mee te doen aan de hollandse verkanzies , gelukkig is zij het eensch !!
volgend jaar italie , het jaar daarop naar lesbos , een vriendin van maris woont daar en heeft een strandtent .
ik heb ook zon nodig , goed voor de geest !
4 zondagen in de vakantie vind ik erg weinig
gaan we nog vliegen ?? ,de xtra staat er klaar voor , eerst ff naar een klant daarna naar het veld
Ben heel benieuwd naar je grote kisten, heb t op vakantie ff lopen legge volgen.
forget itBuienradar.nl - Weer - Actuele neerslag, weerbericht, weersverwachting, sneeuwradar en satellietbeelden
hiep hoi , het is weekend !!